Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2057
Назва: Формування цінової політики підприємства готельно-ресторанного бізнесу в умовах конкуренції
Інші назви: Формирование ценовой политики предприятия гостинично-ресторанного бизнеса в условиях конкуренции
Development of price policy of enterprises engaged in hotel & restaurant business in conditions of competition
Автори: Якименко-Терещенко, Наталія Василівна
Якименко-Терещенко, Наталья Васильевна
Yakymenko-Tereshchenko, Natalia
Ключові слова: ціна
цінова політика
ціноутворення
гостинно-ресторанний бізнес
метод ціноутворення
модель ціноутворення
ценовая политика
цена
ценообразование
гостеприимно-ресторанный бизнес
метод ценообразования
модель ценообразования
price
price policy
pricing
hospitality and restaurant business
pricing method
pricing model
Дата публікації: гру-2018
Бібліографічний опис: Якименко-Терещенко Н. В. Формування цінової політики підприємства готельно-ресторанного бізнесу в умовах конкуренції / Н. В. Якименко-Терещенко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 17. – С. 434-437.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті приділено увагу ціновій політиці підприємств готельно-ресторанного бізнесу як ключовому фактору їхньої конкурентоспроможності. Визначено фактори, які впливають на ціни готельних послуг, та ідентифіковано ситуації на ринку готельних послуг, в яких необхідно швидко приймати рішення щодо рівня цін. Окреслено особливості ціноутворення у вітчизняному готельно-ресторанному бізнесі та вивчено методи ціноутворення, які застосовуються у вітчизняній практиці підприємств готельно-ресторанного бізнесу для максимізації прибутковості.
RU: В статье уделено внимание ценовой политике предприятий гостинично-ресторанного бизнеса как ключевому фактору их конкурентоспособности. Определены факторы, влияющие на цены гостиничных услуг, и идентифицированы ситуации на рынке гостиничных услуг, в которых необходимо быстро при- нимать решения относительно уровня цен. Определены особенности ценообразования в отечественном гостинично-ресторанном бизнесе и изучены методы ценообразования, применяемые в отечественной практике предприятий гостинично-ресторанного бизнеса для максимизации доходности.
EN: The article is focused on the pricing policy of enterprises of hotel and restaurant business as a key factor in their competitiveness. The factors that influence the prices of hotel services are determined and the situations in the market of hotel services in which it is necessary to quickly make decisions about the price level, are identified. The features of pricing in the domestic hotel and restaurant business are outlined and the methods of pricing used in domestic practice of enterprises of hotel and restaurant business for maximizing profitability are studied.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2057
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/78.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 6 (17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yakymenko-Tereshchenko.pdf176,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.