Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2057
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯкименко-Терещенко, Наталія Василівна-
dc.contributor.authorЯкименко-Терещенко, Наталья Васильевна-
dc.contributor.authorYakymenko-Tereshchenko, Natalia-
dc.date.accessioned2019-11-25T12:33:37Z-
dc.date.available2019-11-25T12:33:37Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/78.pdf-
dc.identifier.citationЯкименко-Терещенко Н. В. Формування цінової політики підприємства готельно-ресторанного бізнесу в умовах конкуренції / Н. В. Якименко-Терещенко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 17. – С. 434-437.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2057-
dc.description.abstractUK: У статті приділено увагу ціновій політиці підприємств готельно-ресторанного бізнесу як ключовому фактору їхньої конкурентоспроможності. Визначено фактори, які впливають на ціни готельних послуг, та ідентифіковано ситуації на ринку готельних послуг, в яких необхідно швидко приймати рішення щодо рівня цін. Окреслено особливості ціноутворення у вітчизняному готельно-ресторанному бізнесі та вивчено методи ціноутворення, які застосовуються у вітчизняній практиці підприємств готельно-ресторанного бізнесу для максимізації прибутковості.en_US
dc.description.abstractRU: В статье уделено внимание ценовой политике предприятий гостинично-ресторанного бизнеса как ключевому фактору их конкурентоспособности. Определены факторы, влияющие на цены гостиничных услуг, и идентифицированы ситуации на рынке гостиничных услуг, в которых необходимо быстро при- нимать решения относительно уровня цен. Определены особенности ценообразования в отечественном гостинично-ресторанном бизнесе и изучены методы ценообразования, применяемые в отечественной практике предприятий гостинично-ресторанного бизнеса для максимизации доходности.-
dc.description.abstractEN: The article is focused on the pricing policy of enterprises of hotel and restaurant business as a key factor in their competitiveness. The factors that influence the prices of hotel services are determined and the situations in the market of hotel services in which it is necessary to quickly make decisions about the price level, are identified. The features of pricing in the domestic hotel and restaurant business are outlined and the methods of pricing used in domestic practice of enterprises of hotel and restaurant business for maximizing profitability are studied.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectцінаen_US
dc.subjectцінова політикаen_US
dc.subjectціноутворенняen_US
dc.subjectгостинно-ресторанний бізнесen_US
dc.subjectметод ціноутворенняen_US
dc.subjectмодель ціноутворенняen_US
dc.subjectценовая политикаen_US
dc.subjectценаen_US
dc.subjectценообразованиеen_US
dc.subjectгостеприимно-ресторанный бизнесen_US
dc.subjectметод ценообразованияen_US
dc.subjectмодель ценообразованияen_US
dc.subjectpriceen_US
dc.subjectprice policyen_US
dc.subjectpricingen_US
dc.subjecthospitality and restaurant businessen_US
dc.subjectpricing methoden_US
dc.subjectpricing modelen_US
dc.titleФормування цінової політики підприємства готельно-ресторанного бізнесу в умовах конкуренціїen_US
dc.title.alternativeФормирование ценовой политики предприятия гостинично-ресторанного бизнеса в условиях конкуренцииen_US
dc.title.alternativeDevelopment of price policy of enterprises engaged in hotel & restaurant business in conditions of competitionen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 6 (17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yakymenko-Tereshchenko.pdf176,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.