Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2057
Title: Формування цінової політики підприємства готельно-ресторанного бізнесу в умовах конкуренції
Other Titles: Формирование ценовой политики предприятия гостинично-ресторанного бизнеса в условиях конкуренции
Development of price policy of enterprises engaged in hotel & restaurant business in conditions of competition
Authors: Якименко-Терещенко, Наталія Василівна
Якименко-Терещенко, Наталья Васильевна
Yakymenko-Tereshchenko, Natalia
Keywords: ціна
цінова політика
ціноутворення
гостинно-ресторанний бізнес
метод ціноутворення
модель ціноутворення
ценовая политика
цена
ценообразование
гостеприимно-ресторанный бизнес
метод ценообразования
модель ценообразования
price
price policy
pricing
hospitality and restaurant business
pricing method
pricing model
Issue Date: Dec-2018
Citation: Якименко-Терещенко Н. В. Формування цінової політики підприємства готельно-ресторанного бізнесу в умовах конкуренції / Н. В. Якименко-Терещенко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 17. – С. 434-437.
Abstract: UK: У статті приділено увагу ціновій політиці підприємств готельно-ресторанного бізнесу як ключовому фактору їхньої конкурентоспроможності. Визначено фактори, які впливають на ціни готельних послуг, та ідентифіковано ситуації на ринку готельних послуг, в яких необхідно швидко приймати рішення щодо рівня цін. Окреслено особливості ціноутворення у вітчизняному готельно-ресторанному бізнесі та вивчено методи ціноутворення, які застосовуються у вітчизняній практиці підприємств готельно-ресторанного бізнесу для максимізації прибутковості.
RU: В статье уделено внимание ценовой политике предприятий гостинично-ресторанного бизнеса как ключевому фактору их конкурентоспособности. Определены факторы, влияющие на цены гостиничных услуг, и идентифицированы ситуации на рынке гостиничных услуг, в которых необходимо быстро при- нимать решения относительно уровня цен. Определены особенности ценообразования в отечественном гостинично-ресторанном бизнесе и изучены методы ценообразования, применяемые в отечественной практике предприятий гостинично-ресторанного бизнеса для максимизации доходности.
EN: The article is focused on the pricing policy of enterprises of hotel and restaurant business as a key factor in their competitiveness. The factors that influence the prices of hotel services are determined and the situations in the market of hotel services in which it is necessary to quickly make decisions about the price level, are identified. The features of pricing in the domestic hotel and restaurant business are outlined and the methods of pricing used in domestic practice of enterprises of hotel and restaurant business for maximizing profitability are studied.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2057
Other Identifiers: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/78.pdf
Appears in Collections:№ 6 (17)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yakymenko-Tereshchenko.pdf176,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.