UK: У статті розглянуто етапи формування маркетингової стратегії аграрного підприємства в системі
управління його збутовою діяльністю. Запропоновано кожну зі складових частин процесу реалізації маркетингової стратегії розробляти залежно від обраної загальної та конкурентної стратегії з урахуванням специфіки підгалузі АПК у процесі практичної реалізації. Проведено оцінку ефективності реалізації маркетингової стратегії на основі складання графіка реалізації розробленої стратегії та розрахунку прогнозного бюджету.
RU: В статье рассмотрены этапы формирования маркетинговой стратегии аграрного предприятия в системе управления его сбытовой деятельностью. Предложено каждую из составляющих процесса реализации маркетинговой стратегии разрабатывать в зависимости от выбранной общей и конкурентной
стратегии с учетом специфики подотрасли АПК в процессе практической реализации. Проведена оценка
эффективности реализации маркетинговой стратегии на основе составления графика реализации разработанной стратегии и расчета прогнозного бюджета.
EN: The article deals with the stages of formation of marketing strategy of the agrarian enterprise in the system of
management of its marketing activities. It is proposed to develop each of the components of the marketing strategy
implementation process depending on the chosen general and competitive strategy taking into account the specifics
of the sub-sector of the agro-industrial complex in the process of practical implementation. An estimation of efficiency
of realization of marketing strategy on the basis of drawing up of the schedule of realization of the developed
strategy and calculation of the forecast budget is carried out.