00 DSpace/Manakin Repository

Оцінка ефективності реалізації маркетингової стратегії в системі управління збутовою діяльністю аграрного підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Макаренко, Наталія Олексіївна
dc.contributor.author Макаренко, Наталья Алексеевна
dc.contributor.author Makarenko, Nataliia
dc.contributor.author Скляренко, А. С.
dc.contributor.author Скляренко, А. С.
dc.contributor.author Skliarenko, A.
dc.date.accessioned 2019-12-10T09:11:31Z
dc.date.available 2019-12-10T09:11:31Z
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier.citation Макаренко Н. О. Оцінка ефективності реалізації маркетингової стратегії в системі управління збутовою діяльністю аграрного підприємства / Н. О. Макаренко, А. С. Скляренко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 5. – С. 152-157. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2182
dc.description.abstract UK: У статті розглянуто етапи формування маркетингової стратегії аграрного підприємства в системі управління його збутовою діяльністю. Запропоновано кожну зі складових частин процесу реалізації маркетингової стратегії розробляти залежно від обраної загальної та конкурентної стратегії з урахуванням специфіки підгалузі АПК у процесі практичної реалізації. Проведено оцінку ефективності реалізації маркетингової стратегії на основі складання графіка реалізації розробленої стратегії та розрахунку прогнозного бюджету. en_US
dc.description.abstract RU: В статье рассмотрены этапы формирования маркетинговой стратегии аграрного предприятия в системе управления его сбытовой деятельностью. Предложено каждую из составляющих процесса реализации маркетинговой стратегии разрабатывать в зависимости от выбранной общей и конкурентной стратегии с учетом специфики подотрасли АПК в процессе практической реализации. Проведена оценка эффективности реализации маркетинговой стратегии на основе составления графика реализации разработанной стратегии и расчета прогнозного бюджета.
dc.description.abstract EN: The article deals with the stages of formation of marketing strategy of the agrarian enterprise in the system of management of its marketing activities. It is proposed to develop each of the components of the marketing strategy implementation process depending on the chosen general and competitive strategy taking into account the specifics of the sub-sector of the agro-industrial complex in the process of practical implementation. An estimation of efficiency of realization of marketing strategy on the basis of drawing up of the schedule of realization of the developed strategy and calculation of the forecast budget is carried out.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject ефективність en_US
dc.subject аграрне підприємство en_US
dc.subject збутова діяльність en_US
dc.subject система управління en_US
dc.subject маркетинговая стратегия en_US
dc.subject эффективность en_US
dc.subject аграрное предприятие en_US
dc.subject сбытовая деятельность en_US
dc.subject система управления en_US
dc.subject marketing strategy en_US
dc.subject efficiency en_US
dc.subject agrarian enterprise en_US
dc.subject sales activity en_US
dc.subject management system en_US
dc.title Оцінка ефективності реалізації маркетингової стратегії в системі управління збутовою діяльністю аграрного підприємства en_US
dc.title.alternative Оценка эффективности реализации маркетинговой стратегии в системе управления сбытовой деятельностью аграрного предприятия en_US
dc.title.alternative Assessment of efficiency of implementation of the marketing strategy in the management system of supply activity of agricultural enterprise en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу