UK: Стаття присвячена теоретичним та практичним аспектам розвитку корпоративної культури як складника соціальної відповідальності бізнесу. Автори визначають зміст корпоративної культури, її етапи та принципи організації на підприємстві. Проаналізовано стан розвитку корпоративної культури в Україні, виділено низку проблем її поширення у вітчизняній економіці. Останнє засвідчує необхідність перебудови українськогомислення у бік переходу до посилення ролі особистості, певної відповідальності за себе, свої вчинки, ініціативи в своїй діяльності. У статті пропонуються заходи, спрямовані на розвиток і зміцнення корпоративної культури.
RU: Статья посвящена теоретическим и практическим аспектам развития корпоративной культуры как
составляющей социальной ответственности бизнеса. Авторы определяют содержание корпоративной
культуры, ее этапы и принципы организации на предприятии. Проанализировано состояние развития корпоративной культуры в Украине, выделен ряд проблем ее распространения в отечественной экономике. Послед-
нее свидетельствует о необходимости перестройки украинского мышления в сторону перехода к усилению
роли личности, определенной ответственности за себя, свои поступки, инициативы в своей деятельности.
В статье предлагаются меры, направленные на развитие и укрепление корпоративной культуры.
EN: This article is devoted to theoretical and practical aspects of the development of corporate culture as a component of
social responsibility of business. The authors determine the content of the corporate culture, its stages and principles of
organization in the enterprise. The state of development of corporate culture in Ukraine is analyzed, a number of problems
of its distribution in the national economy are highlighted. The latter confirms the need to restructure ukrainian thinking in
the direction of the transition to strengthening the role of the individual, a certain responsibility for themselves, their actions,
initiatives in their activities. The article proposes measures aimed at the development and strengthening of corporate culture.