00 DSpace/Manakin Repository

Корпоративна культура як складник соціальної відповідальності бізнесу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Біла, Ірина Сергіївна
dc.contributor.author Била, Ирина Сергеевна
dc.contributor.author Bila, Iryna
dc.contributor.author Насікан, Ніна Іванівна
dc.contributor.author Насикан, Нина Ивановна
dc.contributor.author Nasikan, Nina
dc.date.accessioned 2019-12-05T08:18:35Z
dc.date.available 2019-12-05T08:18:35Z
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier.citation Біла І. С. Корпоративна культура як складник соціальної відповідальності бізнесу / І. С. Біла, Н. І. Насікан // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 5. – С. 106-109. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2139
dc.description.abstract UK: Стаття присвячена теоретичним та практичним аспектам розвитку корпоративної культури як складника соціальної відповідальності бізнесу. Автори визначають зміст корпоративної культури, її етапи та принципи організації на підприємстві. Проаналізовано стан розвитку корпоративної культури в Україні, виділено низку проблем її поширення у вітчизняній економіці. Останнє засвідчує необхідність перебудови українськогомислення у бік переходу до посилення ролі особистості, певної відповідальності за себе, свої вчинки, ініціативи в своїй діяльності. У статті пропонуються заходи, спрямовані на розвиток і зміцнення корпоративної культури. en_US
dc.description.abstract RU: Статья посвящена теоретическим и практическим аспектам развития корпоративной культуры как составляющей социальной ответственности бизнеса. Авторы определяют содержание корпоративной культуры, ее этапы и принципы организации на предприятии. Проанализировано состояние развития корпоративной культуры в Украине, выделен ряд проблем ее распространения в отечественной экономике. Послед- нее свидетельствует о необходимости перестройки украинского мышления в сторону перехода к усилению роли личности, определенной ответственности за себя, свои поступки, инициативы в своей деятельности. В статье предлагаются меры, направленные на развитие и укрепление корпоративной культуры.
dc.description.abstract EN: This article is devoted to theoretical and practical aspects of the development of corporate culture as a component of social responsibility of business. The authors determine the content of the corporate culture, its stages and principles of organization in the enterprise. The state of development of corporate culture in Ukraine is analyzed, a number of problems of its distribution in the national economy are highlighted. The latter confirms the need to restructure ukrainian thinking in the direction of the transition to strengthening the role of the individual, a certain responsibility for themselves, their actions, initiatives in their activities. The article proposes measures aimed at the development and strengthening of corporate culture.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject бізнес en_US
dc.subject корпоративна культура en_US
dc.subject соціальна відповідальність бізнесу en_US
dc.subject предприятие en_US
dc.subject бизнес en_US
dc.subject корпоративная культура en_US
dc.subject социальная ответственность бизнеса en_US
dc.subject enterprise en_US
dc.subject business en_US
dc.subject corporate culture en_US
dc.subject social responsibility of business en_US
dc.title Корпоративна культура як складник соціальної відповідальності бізнесу en_US
dc.title.alternative Корпоративная культура как составляющая социальной видповидвльности бизнеса en_US
dc.title.alternative Social responsibility of business: theoretical aspectsand practical realization in the economy of Ukraine en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу