00 DSpace/Manakin Repository

Evaluation of particle concentration in a diesel car : exposure of driver and passengers

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Limam, Karim
dc.contributor.author Лімам, Карім
dc.contributor.author Doumongue, Moxamed
dc.contributor.author Думанж, Мохамед
dc.contributor.author Boulbair, Alexander
dc.contributor.author Булбар, Александр
dc.contributor.author Benabed, Ahmed
dc.contributor.author Бенабед, Ахмед
dc.date.accessioned 2019-09-18T11:31:12Z
dc.date.available 2019-09-18T11:31:12Z
dc.date.issued 2019-06
dc.identifier DOI 10.30838/J.BPSACEA.2312.040719.73.466
dc.identifier http://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/177871
dc.identifier.citation Evaluation of particle concentration in a diesel car : exposure of driver and passengers / K. Limam, M. Doumongue, A. Boulbair, A. Benabed // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. − 2019. − № 3. − С. 72-76. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1385
dc.description.abstract EN: Problem statement. Our study is part of the field of Internal Environmental Quality (IEQ) of confined atmospheres. Its essence is to position the level of particle pollution in a diesel powered car. As a comparative analysis compared to the normative data, this study makes it possible to highlight the exposure of the driver and the passengers and to evaluate the health risk posed by the detected levels. Methods. In order to highlight the level of exposure to particles, drivers and users of cars, we conducted an experiment to quantify particle concentrations in a diesel vehicle in a static position following a protocol highlighting the influence of starting the engine. A metrology was implemented, mobilizing two different particle counters (GRIMM and OPC ALPHASENSE). Conclusions. The various measurements show that the levels of exposure to PM1 particles are low in both cases and in good safety conditions against the standards. The levels measured pose no risk to the health of users. en_US
dc.description.abstract UK: Постановка проблеми. Дослідження є частиною сфери якості замкнутого середовища. Його суть полягає в визначенні рівня частинок в повітрі дизельного автомобіля. Виконано порівняльний аналіз з нормативними даними. Дослідження дає змогу показати вплив на водія та пасажирів та оцінити ризик для здоров'я, пов'язаний з виявленими рівнями. Для моніторингу концентрацій забруднюючих речовин були використані два типи лічильників частинок. Ці фотометри (оптичні системи з лазерними променями) призначені для негайного або тривалого вимірювання рівнів часток у повітрі. Вони дозволяють миттєво і безперервно вимірювати масову концентрацію і розмір частинок пилу. Розмір вимірюваних частинок змінюється від 0,3 до 20 мкм в діаметрі. Вимірювання концентрації здійснюються одночасно на 16 каналах сканування діаметром 0,3...20 мкм. Зважаючи на розмір частинок, ми зосередилися на діапазоні 0,3...1 мкм. Спостерігається явне збільшення рівня частинок в перші хвилини тесту. З самого початку роботи транспортного засобу спостерігається дегресивна тенденція. Це прискорюється початком двох фаз вентиляції, що, очевидно, викликало зниження рівня частинок. Зупинка вентиляції призводить до зростання концентрацій, що підсилюється зупинкою двигуна і більш-менш відкриттям вікон. Слід зазначити, що рівні частинок дуже низькі і не становлять жодного ризику для людини, з урахуванням граничного значення, визначеного Всесвітньою організацією охорони здоров'я. Висновок. Для того, щоб підкреслити рівень впливу частинок на водіїв та користувачів автомобілів, ми провели експеримент для кількісного визначення концентрації частинок у дизельному транспортному засобі в статичному положенні після запуску двигуна. Впроваджено метрологію, що використовує два різних лічильника частинок. Різні вимірювання показують, що рівні впливу частинок є низькими і відповідають вимогам стандартів. Виміряні рівні не становлять ризику для здоров'я користувачів.
dc.language.iso en en_US
dc.subject particle pollution en_US
dc.subject environmental quality en_US
dc.subject health risk en_US
dc.subject air quality standards en_US
dc.subject diesel vehicle en_US
dc.subject забруднення частинками en_US
dc.subject якість навколишнього середовища en_US
dc.subject ризик для здоров'я en_US
dc.subject стандарти якості повітря en_US
dc.subject дизельний автомобіль en_US
dc.title Evaluation of particle concentration in a diesel car : exposure of driver and passengers en_US
dc.title.alternative Оцінка концентрації частинок у дизельному автомобілі: вплив на водія і пасажирів en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу