№ 193: Recent submissions

  • Олійник, Кирило Дмитрович; Oliinyk, Kyrylo (ННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"Український державний університет науки і технологій, 2024-09)
    UK: У статті відзначено, що в умовах цифрової трансформації для підприємств, особливо з традиційною бізнесмоделлю, виникають як великі можливості, так і виклики. Конкуренція посилюється, перетворюючись в гіперконкуренцію, ...
  • Носань, Наталія Сергіївна; Nosan, Natalia; Назаренко, Сергій Анатолійович; Nazarenko, Sergij; Мусієнко, Руслан Валерійович; Musienko, Ruslan (ННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"Український державний університет науки і технологій, 2024-09)
    UK: У статті досліджено вплив сучасних технологічних інновацій на мотиваційні стратегії підприємств, акцентуючи увагу на інтеграції цифрових інструментів, аналітичних систем та мобільних додатків у процеси мотивації ...
  • Євтушенко, Наталя Олександрівна; Yevtushenko, Natalia; Равікович, Ілля Євгенович; Ravikovich, Illia; Шишигіна, Лілія Сергіївна; Shyshyhina, Liliia (ННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"Український державний університет науки і технологій, 2024-09)
    UK: У статті розкрито причини турбулентного й нестабільного зовнішнього середовища в Україні та обґрунтована актуальність впровадження маркетингового планування в діяльність малих підприємств на етапі їх становлення. ...
  • Галушка, Зоя Іванівна; Halushka, Zoia; Жук, Назар Олегович; Zhuk, Nazar (ННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"Український державний університет науки і технологій, 2024-09)
    UK: У статті виявлено та охарактеризовано концептуальні основи соціоекономічної парадигми та методологічні підходи до її обґрунтування. Визначено змістові передумови функціонування соціоекономіки на різних рівнях. Виявлено ...
  • Вербоватий, Андрій Віталійович; Verbovatiy, Andriy (ННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"Український державний університет науки і технологій, 2024-09)
    UK: У статті описано сучасний стан цифрового маркетингу в органах публічного управління через призму українського додатку «Дія». Проаналізовано, як впровадження цифрових технологій сприяє підвищенню якості державних послуг ...