UK: У статті охарактеризовано базис функціонування інтелектуальної економіки. Представлено концептуальні положення інтелектуалізації у відтворенні людського капіталу на макрорівні. Акцентовано увагу на ролі та взаємозв’язку форм неперервної освіти у контексті сучасних запитів кадрового забезпечення інтелектуальної економіки. Узагальнено ключові компетенції для сучасності з позицій загальноєвропейської освітньої політики, роботодавців та вчених. Визначено тенденції функціонування формальної та неформальної освіти як сегментів національного ринку освітніх послуг.
RU: В статье охарактеризовано базис функционирования интеллектуальной экономики. Представлены концептуальные положения интеллектуализации в воспроизводстве человеческого капитала на макроуровне. Акцентировано внимание на роли и взаимосвязи форм непрерывного образования в контексте
современного запроса кадрового обеспечения интеллектуальной экономики. Обобщено ключевые компетенции для современности с позиций общеевропейской образовательной политики, работодателей и ученых. Определены тенденции функционирования формального и неформального образования как сегментов национального рынка образовательных услуг.
EN: The article describes the basis of functioning of the intellectual economy. The conceptual provisions of intellectualization in the reproduction of human capital at the macro level are presented. The emphasis is placed on the role and interconnection of forms of continuing education in the context of the current demands of staffing of the intellectual economy. General key competencies for today from the standpoint of European education policy, employers
and academics are summarized. The tendencies of formal and informal education functioning as segments of the national market of educational services are determined.