00 DSpace/Manakin Repository

Неперервна освіта для інтелектуальної економіки: формальний та неформальний сегмент

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ушенко, Наталя Валентинівна
dc.contributor.author Ушенко, Наталья Валентиновна
dc.contributor.author Ushenko, Natalia
dc.date.accessioned 2019-09-11T08:33:15Z
dc.date.available 2019-09-11T08:33:15Z
dc.date.issued 2017-02
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/6_2017/28.pdf
dc.identifier.citation Ушенко Н. В. Неперервна освіта для інтелектуальної економіки: формальний та неформальний сегмент / Н. В. Ушенко // Cхідна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 6. – С. 147-153. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1327
dc.description.abstract UK: У статті охарактеризовано базис функціонування інтелектуальної економіки. Представлено концептуальні положення інтелектуалізації у відтворенні людського капіталу на макрорівні. Акцентовано увагу на ролі та взаємозв’язку форм неперервної освіти у контексті сучасних запитів кадрового забезпечення інтелектуальної економіки. Узагальнено ключові компетенції для сучасності з позицій загальноєвропейської освітньої політики, роботодавців та вчених. Визначено тенденції функціонування формальної та неформальної освіти як сегментів національного ринку освітніх послуг. en_US
dc.description.abstract RU: В статье охарактеризовано базис функционирования интеллектуальной экономики. Представлены концептуальные положения интеллектуализации в воспроизводстве человеческого капитала на макроуровне. Акцентировано внимание на роли и взаимосвязи форм непрерывного образования в контексте современного запроса кадрового обеспечения интеллектуальной экономики. Обобщено ключевые компетенции для современности с позиций общеевропейской образовательной политики, работодателей и ученых. Определены тенденции функционирования формального и неформального образования как сегментов национального рынка образовательных услуг.
dc.description.abstract EN: The article describes the basis of functioning of the intellectual economy. The conceptual provisions of intellectualization in the reproduction of human capital at the macro level are presented. The emphasis is placed on the role and interconnection of forms of continuing education in the context of the current demands of staffing of the intellectual economy. General key competencies for today from the standpoint of European education policy, employers and academics are summarized. The tendencies of formal and informal education functioning as segments of the national market of educational services are determined.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject інтелектуальна економіка en_US
dc.subject неперервна освіта en_US
dc.subject формальна освіта en_US
dc.subject неформальна освіта en_US
dc.subject інновації en_US
dc.subject людський капітал en_US
dc.subject інтелектуалізація en_US
dc.subject капіталізація en_US
dc.subject интеллектуальная экономика en_US
dc.subject непрерывное образование en_US
dc.subject формальное образование en_US
dc.subject неформальное образование en_US
dc.subject инновации en_US
dc.subject человеческий капитал en_US
dc.subject интеллектуализация en_US
dc.subject капитализация en_US
dc.subject intellectual economy en_US
dc.subject continuous education en_US
dc.subject formal education en_US
dc.subject informal education en_US
dc.subject innovations en_US
dc.subject human capital en_US
dc.subject intellectualization en_US
dc.subject capitalization en_US
dc.title Неперервна освіта для інтелектуальної економіки: формальний та неформальний сегмент en_US
dc.title.alternative Непрерывное образовани для интеллектуальной экономики: формальный и неформальный сегмент en_US
dc.title.alternative Continuing education for the intellectual economy: a formal and informal segment en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу