UK: Стаття присвячена аналізу ефективності туристичного мультиплікатора як показника економічного впливу туризму і можливості його застосування для оцінки економічного вкладу в розвиток готельно-ресторанного бізнесу. Туристичний мультиплікатор також є індикатором результатів економічної діяльності готельної та ресторанної галузі й короткострокових економічних ефектів, викликаних змінами рівня розвитку туризму.
RU: Статья посвящена анализу эффективности туристского мультипликатора как показателя экономического влияния туризма и возможности его применения для оценки экономического вклада в развитие гостинично-ресторанного бизнеса. Туристский мультипликатор также является индикатором результатов экономической деятельности гостиничной и ресторанной отрасли и краткосрочных экономических эффектов, вызванных изменениями уровня развития туризма.
EN: The article deals with the analysis of the efficiency of a tourist multiplier as a factor of economic influence of tourism and possibilities of its use for the evaluation of economic contribution to the development of hotel and restaurant business. A tourist multiplier is also an indicator of the results of economic activity of hotel and restaurant industry and short-term economic benefits caused by changes in the tourism development level.