00 DSpace/Manakin Repository

Туризм як стратегічний мультиплікатор розвитку готельно-ресторанного бізнесу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Орленко, Олена Владиславівна
dc.contributor.author Орленко, Елена Владиславовна
dc.contributor.author Orlenko, Olena
dc.date.accessioned 2019-09-09T12:07:11Z
dc.date.available 2019-09-09T12:07:11Z
dc.date.issued 2016-12
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/5_2016/16.pdf
dc.identifier.citation Орленко О. В. Туризм як стратегічний мультиплікатор розвитку готельно-ресторанного бізнесу / О. В. Орленко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 5. – С. 86-89. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1307
dc.description.abstract UK: Стаття присвячена аналізу ефективності туристичного мультиплікатора як показника економічного впливу туризму і можливості його застосування для оцінки економічного вкладу в розвиток готельно-ресторанного бізнесу. Туристичний мультиплікатор також є індикатором результатів економічної діяльності готельної та ресторанної галузі й короткострокових економічних ефектів, викликаних змінами рівня розвитку туризму. en_US
dc.description.abstract RU: Статья посвящена анализу эффективности туристского мультипликатора как показателя экономического влияния туризма и возможности его применения для оценки экономического вклада в развитие гостинично-ресторанного бизнеса. Туристский мультипликатор также является индикатором результатов экономической деятельности гостиничной и ресторанной отрасли и краткосрочных экономических эффектов, вызванных изменениями уровня развития туризма.
dc.description.abstract EN: The article deals with the analysis of the efficiency of a tourist multiplier as a factor of economic influence of tourism and possibilities of its use for the evaluation of economic contribution to the development of hotel and restaurant business. A tourist multiplier is also an indicator of the results of economic activity of hotel and restaurant industry and short-term economic benefits caused by changes in the tourism development level.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject мультиплікатор en_US
dc.subject готельно-ресторанний бізнес en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject інвестиційна політика en_US
dc.subject зайнятість en_US
dc.subject мультипликатор, en_US
dc.subject гостинично-ресторанний бизнес en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject инвестиционная политика en_US
dc.subject занятость en_US
dc.subject multiplier en_US
dc.subject hotel and restaurant business en_US
dc.subject tourism en_US
dc.subject investment policy en_US
dc.subject employment en_US
dc.title Туризм як стратегічний мультиплікатор розвитку готельно-ресторанного бізнесу en_US
dc.title.alternative Туризм как стратегический мультипликатор развития гостинично-ресторанного бизнеса en_US
dc.title.alternative Tourism as a strategic multiplier of hotel and restaurant business development en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу