dc.contributor.author |
Прокоф'єва, Катерина Анатоліївна |
|
dc.contributor.author |
Prokofieva, Kateryna |
|
dc.contributor.author |
Складановська, Марина Григорівна |
|
dc.contributor.author |
Skladanovska, Maryna |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-16T09:10:41Z |
|
dc.date.available |
2024-02-16T09:10:41Z |
|
dc.date.issued |
2013-07 |
|
dc.identifier |
http://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/38642/35017 |
|
dc.identifier.citation |
Прокоф’єва К. А. Самостійна робота студентів у сучасній вищій школі / К. А. Прокоф’єва, М. Г. Складановська // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. - 2013. - № 6. - С. 51-54 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12116 |
|
dc.description.abstract |
UK: Наведено аналіз психолого-педагогічних чинників ефективності самоосвітньої діяльності особистості. Адже знання, що не стали об'єктом власної діяльності, не можуть вважатися дійсним надбанням людини. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
EN: The article presents the analysis of psychological and pedagogical factors of the effectiveness of self-educational activity of the person. After all, the knowledge that does not become the subject of his own activity, may not be considered valid possession of man. |
|
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» |
uk_UA |
dc.subject |
learning activity |
uk_UA |
dc.subject |
self-education |
uk_UA |
dc.subject |
cognitive motivation |
uk_UA |
dc.subject |
independenc |
uk_UA |
dc.subject |
навчальна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
самоосвіта |
uk_UA |
dc.subject |
пізнавальна мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
самостійність |
uk_UA |
dc.title |
Самостійна робота студентів у сучасній вищій школі |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Independent work of students in modern higher education |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |