UK: Ключовим фактором забезпечення конкурентоспроможності підприємстввиробників спортивних товарів як на внутрішньому, так і на міжнародному ринку
спортивних товарів стає дієва система маркетингових комунікацій. Це складний та
динамічний процес, який характеризується широким застосуванням різноманітних
комунікаційних засобів, появою нових інструментів інформаційного впливу.
Запорукою успіху даних підприємств на ринку стає її спроможність оптимально
організовувати взаємодію багаточисельних елементів даної системи, визначати
найбільш дієві та ефективні види маркетингових комунікацій. Статтю присвячено
вирішенню теоретичних та організаційних питань управління системою
маркетингових комунікацій підприємств-виробників спортивних товарів на основі
концепції інтегрованих маркетингових комунікацій. У статті обґрунтовано
теоретичну сутність та необхідність урахування при проектуванні системи
управління маркетинговими комунікаціями специфічних факторів, які притаманні
підприємствам-виробникам спортивних товарів; запропоновано інтегровані моделі
комунікаційного та маркетингового процесу, які дозволяють визначити принципи
формування системи управління маркетинговими комунікаціями даних підприємств,
розроблено модель процесу маркетингових комунікацій підприємств-виробників
спортивних товарів з урахуванням стратегічного та інтегрованого підходу;
конкретизовано види зворотнього зв'язку у процесі маркетингових комунікацій.
EN: An effective system of marketing communications a key factor to ensure the
competitiveness of enterprises manufacturing sporting goods at both domestic and international markets of sporting goods. It is a complex and dynamic process that is
characterized by the widespread use of different communication means, the emergence
of new tools of information influence. The key to the success of these enterprises at the
market is their ability to organize the interaction of numerous elements of the system
optimally, to determine the most efficient and effective types of marketing
communications. The article is devoted to solving theoretical and organizational
problems of management of marketing communications system at enterprises
producing sporting goods based on the concept of integrated marketing
communications. The article gives grounding to the theoretical nature and the need to
consider when designing the system of management of marketing communications,
specific factors characteristic to the enterprises manufacturing sporting goods; the
integrated models of communication and marketing processes to determine the
principles of formation of the system of management of marketing communications of
the enterprises are proposed; the model of the process of marketing communications of
enterprises manufacturing sports goods, taking into account strategic and integrated approaches is developed; the types of feedback in the process of marketing communications are specified.