00 DSpace/Manakin Repository

Тенденції розвитку моделювання процесу маркетингових комунікацій підприємств-виробників спортивних товарів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цетнар, Лариса Олегівна
dc.contributor.author Tsetnar, Larysa
dc.contributor.author Микитюк, Петро Петрович
dc.contributor.author Mykytiuk, Petro
dc.date.accessioned 2024-02-07T11:50:15Z
dc.date.available 2024-02-07T11:50:15Z
dc.date.issued 2016-09
dc.identifier http://prostir.pdaba.dp.ua/archive/113/22.pdf
dc.identifier.citation Цетнар Л. О. Тенденції розвитку моделювання процесу маркетингових комунікацій підприємств-виробників спортивних товарів / Л. О. Цетнар, П. П. Микитюк // Економічний простір. - 2016. - № 113. - С. 206-219 uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12012
dc.description.abstract UK: Ключовим фактором забезпечення конкурентоспроможності підприємстввиробників спортивних товарів як на внутрішньому, так і на міжнародному ринку спортивних товарів стає дієва система маркетингових комунікацій. Це складний та динамічний процес, який характеризується широким застосуванням різноманітних комунікаційних засобів, появою нових інструментів інформаційного впливу. Запорукою успіху даних підприємств на ринку стає її спроможність оптимально організовувати взаємодію багаточисельних елементів даної системи, визначати найбільш дієві та ефективні види маркетингових комунікацій. Статтю присвячено вирішенню теоретичних та організаційних питань управління системою маркетингових комунікацій підприємств-виробників спортивних товарів на основі концепції інтегрованих маркетингових комунікацій. У статті обґрунтовано теоретичну сутність та необхідність урахування при проектуванні системи управління маркетинговими комунікаціями специфічних факторів, які притаманні підприємствам-виробникам спортивних товарів; запропоновано інтегровані моделі комунікаційного та маркетингового процесу, які дозволяють визначити принципи формування системи управління маркетинговими комунікаціями даних підприємств, розроблено модель процесу маркетингових комунікацій підприємств-виробників спортивних товарів з урахуванням стратегічного та інтегрованого підходу; конкретизовано види зворотнього зв'язку у процесі маркетингових комунікацій. uk_UA
dc.description.abstract EN: An effective system of marketing communications a key factor to ensure the competitiveness of enterprises manufacturing sporting goods at both domestic and international markets of sporting goods. It is a complex and dynamic process that is characterized by the widespread use of different communication means, the emergence of new tools of information influence. The key to the success of these enterprises at the market is their ability to organize the interaction of numerous elements of the system optimally, to determine the most efficient and effective types of marketing communications. The article is devoted to solving theoretical and organizational problems of management of marketing communications system at enterprises producing sporting goods based on the concept of integrated marketing communications. The article gives grounding to the theoretical nature and the need to consider when designing the system of management of marketing communications, specific factors characteristic to the enterprises manufacturing sporting goods; the integrated models of communication and marketing processes to determine the principles of formation of the system of management of marketing communications of the enterprises are proposed; the model of the process of marketing communications of enterprises manufacturing sports goods, taking into account strategic and integrated approaches is developed; the types of feedback in the process of marketing communications are specified.
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» uk_UA
dc.subject моделювання процесів управління uk_UA
dc.subject маркетингові комунікації uk_UA
dc.subject канали комунікацій uk_UA
dc.subject маркетингова інформаційна система uk_UA
dc.subject ефективність управління uk_UA
dc.subject засоби комунікацій uk_UA
dc.subject стратегія маркетингових комунікацій uk_UA
dc.subject modeling the process of management uk_UA
dc.subject marketing communications uk_UA
dc.subject management efficiency uk_UA
dc.subject channels of communication uk_UA
dc.subject marketing information system uk_UA
dc.subject marketing communication strategy uk_UA
dc.subject communication means uk_UA
dc.title Тенденції розвитку моделювання процесу маркетингових комунікацій підприємств-виробників спортивних товарів uk_UA
dc.title.alternative Trends of development of modelling marketing communication process at enterprises manufacturing of sporting goods uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу