UK: В статті розглянуто основні питання практичного застосування методів
стратегічного маркетингу у діяльності провідних підприємств. Головною метою
написання статті є обґрунтування проблем стратегічного маркетингу та розробка
концептуальних засад управління підприємствами на основі сучасної концепції
маркетингу. У цій статті розглянуто цілі, етапи та принципи ефективного
стратегічного маркетингового процесу, можливі проблеми в стратегічному
маркетингу, тенденції, які необхідно враховувати при реалізації маркетингової
стратегії. Здійснена спроба пошуку нових підходів до реалізації стратегічного
маркетингу на підприємстві. Основним завданням стратегічного маркетингу на
підприємстві повинно стати забезпечення гармонізації процесів реалізації через
узгодження його функцій і принципів. Систематизація функцій та принципів
стратегічного маркетингу сприяє тому, що проблеми взаємодії на рівні
маркетингу зменшаться і, як наслідок, результативність маркетингових
досліджень і маркетингових завдань підвищиться.
EN: The article considers the main issues in the practical application of methods of
strategic marketing activities in leading companies. The main goal of the article is
justification of strategic marketing problems and development of conceptual bases of
the enterprises management on the basis of the modern marketing concept. This article
describes the goals, stages and principles of effective strategic marketing process,
possible problems in the strategic marketing, trends that you should consider when
implementing a marketing strategy. It is attempted a searching for new approaches to
the implementation of the strategic marketing in the enterprise. The main task of
strategic marketing at the enterprise should be to ensure harmonization of implementation through the coordination of its functions and principles.
Systematization of functions and principles of strategic marketing helps to ensure that
problems of cooperation at the marketing level will decrease and, as a consequence, the performance of marketing research and marketing tasks will increase.