00 DSpace/Manakin Repository

Проблеми стратегічного маркетингу на підприємстві

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рижкова, Галина Анатоліївна
dc.contributor.author Ryzhkova, Halyna
dc.contributor.author Кузьменко, Оксана Василівна
dc.contributor.author Kuzmenko, Oksana
dc.date.accessioned 2024-02-07T08:36:10Z
dc.date.available 2024-02-07T08:36:10Z
dc.date.issued 2016-09
dc.identifier http://prostir.pdaba.dp.ua/archive/113/18.pdf
dc.identifier.citation Рижкова Г. А. Проблеми стратегічного маркетингу на підприємстві / Г. А. Рижкова, О. В. Кузьменко // Економічний простір. - 2016. - № 113. - С. 168-176 uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12004
dc.description.abstract UK: В статті розглянуто основні питання практичного застосування методів стратегічного маркетингу у діяльності провідних підприємств. Головною метою написання статті є обґрунтування проблем стратегічного маркетингу та розробка концептуальних засад управління підприємствами на основі сучасної концепції маркетингу. У цій статті розглянуто цілі, етапи та принципи ефективного стратегічного маркетингового процесу, можливі проблеми в стратегічному маркетингу, тенденції, які необхідно враховувати при реалізації маркетингової стратегії. Здійснена спроба пошуку нових підходів до реалізації стратегічного маркетингу на підприємстві. Основним завданням стратегічного маркетингу на підприємстві повинно стати забезпечення гармонізації процесів реалізації через узгодження його функцій і принципів. Систематизація функцій та принципів стратегічного маркетингу сприяє тому, що проблеми взаємодії на рівні маркетингу зменшаться і, як наслідок, результативність маркетингових досліджень і маркетингових завдань підвищиться. uk_UA
dc.description.abstract EN: The article considers the main issues in the practical application of methods of strategic marketing activities in leading companies. The main goal of the article is justification of strategic marketing problems and development of conceptual bases of the enterprises management on the basis of the modern marketing concept. This article describes the goals, stages and principles of effective strategic marketing process, possible problems in the strategic marketing, trends that you should consider when implementing a marketing strategy. It is attempted a searching for new approaches to the implementation of the strategic marketing in the enterprise. The main task of strategic marketing at the enterprise should be to ensure harmonization of implementation through the coordination of its functions and principles. Systematization of functions and principles of strategic marketing helps to ensure that problems of cooperation at the marketing level will decrease and, as a consequence, the performance of marketing research and marketing tasks will increase.
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» uk_UA
dc.subject стратегічний маркетинг uk_UA
dc.subject маркетингові дослідження uk_UA
dc.subject функції стратегічного маркетингу uk_UA
dc.subject маркетингова стратегія uk_UA
dc.subject принципи стратегічного маркетингу uk_UA
dc.subject strategic marketing uk_UA
dc.subject principles of strategic marketing uk_UA
dc.subject marketing strategy uk_UA
dc.subject functions of strategic marketing uk_UA
dc.subject marketing research uk_UA
dc.title Проблеми стратегічного маркетингу на підприємстві uk_UA
dc.title.alternative Problems of strategic marketing in the enterprise uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу