UK: Викладено основні поняття щодо процесу планування реклами. Особлива увага приділена оцінюванню ефективності елементів планування рекламних заходів. Запропоновано ознайомитись з ключовими поняттями математичного моделювання як інструмента оцінювання обраного процесу або події. Описана
доцільність застосування поєднання евристик для підвищення якості рішень.
RU: Изложены основные понятия относительно процесса планирования рекламы. Особое внимание уделено оценке эффективности элементов планирования рекламных мероприятий. Предложено ознакомиться с ключевыми понятиями математического моделирования как инструмента оценки выбранного процесса или события. Описана целесообразность применения сочетание эвристик для повышения качества решений.
EN: Basic concepts regarding the process of planning advertising. Special attention is paid to the evaluation of the effectiveness of planning promotional activities. Invited to familiarize yourself with the key concepts of mathematical modeling as a tool for assessing the selected process or event. Described the feasibility of applying a combination of heuristics to improve the quality of decisions.