00 DSpace/Manakin Repository

Застосування метаеврістичних методів оцінювання елементів планування реклами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хасан, Алі Аль-Абабнех
dc.contributor.author Хасан, Али Аль-Абабнех
dc.contributor.author Khasan, Aly Al-Ababnekh
dc.date.accessioned 2019-07-19T08:28:28Z
dc.date.available 2019-07-19T08:28:28Z
dc.date.issued 2016-07
dc.identifier http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/2_2016/58.pdf
dc.identifier.citation Хасан Алі Аль-Абабнех Застосування метаеврістичних методів оцінювання елементів планування реклами / Алі Аль-Абабнех Хасан // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 2. – С. 308-312. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1100
dc.description.abstract UK: Викладено основні поняття щодо процесу планування реклами. Особлива увага приділена оцінюванню ефективності елементів планування рекламних заходів. Запропоновано ознайомитись з ключовими поняттями математичного моделювання як інструмента оцінювання обраного процесу або події. Описана доцільність застосування поєднання евристик для підвищення якості рішень. en_US
dc.description.abstract RU: Изложены основные понятия относительно процесса планирования рекламы. Особое внимание уделено оценке эффективности элементов планирования рекламных мероприятий. Предложено ознакомиться с ключевыми понятиями математического моделирования как инструмента оценки выбранного процесса или события. Описана целесообразность применения сочетание эвристик для повышения качества решений.
dc.description.abstract EN: Basic concepts regarding the process of planning advertising. Special attention is paid to the evaluation of the effectiveness of planning promotional activities. Invited to familiarize yourself with the key concepts of mathematical modeling as a tool for assessing the selected process or event. Described the feasibility of applying a combination of heuristics to improve the quality of decisions.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject планування реклами en_US
dc.subject нечіткі множини en_US
dc.subject моделювання en_US
dc.subject метаевристика en_US
dc.subject планирование рекламы en_US
dc.subject нечеткие множества en_US
dc.subject метаэвристика en_US
dc.subject моделирование en_US
dc.subject advertising en_US
dc.subject advertising planning en_US
dc.subject fuzzy sets en_US
dc.subject modeling en_US
dc.subject metaheuristics en_US
dc.title Застосування метаеврістичних методів оцінювання елементів планування реклами en_US
dc.title.alternative Применение метаевристичних методов оценивания элементов планирования рекламы en_US
dc.title.alternative Evaluation of methods metaevrystyc planning elements advertising en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу