Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/829
Назва: Форми виходу будівельних компаній на зарубіжні ринки
Інші назви: Foreign markets entry models for construction companies
Автори: Сидоренко, Олексій Миколайович
Sydorenko, Oleksii
Ключові слова: глобалiзацiя ринкiв
будiвельна iндустрiя
iнтернацiоналiзацiя
будiвельнi компанiї
пiдряднi органiзацiї
стратегiя iнтернацiоналiзацiї
мiжнароднi стратегiчнi альянси
globalization of markets
construction industry
internationalization
construction companies
contracting companies
strategy
international strategic alliances
Дата публікації: сер-2018
Бібліографічний опис: Сидоренко О. М. Форми виходу будівельних компаній на зарубіжні ринки / О. М. Сидоренко // Економічний простір. –2018. – № 135. – С. 72-81.
Короткий огляд (реферат): UK: Стаття присвячена дослiдженню процесiв iнтернацiоналiзацiї на мiкроекономiчному рiвнi i стратегiй розвитку компанiй в умовах глобалiзацiї ринкiв. Визначено специфiку будiвельної галузi у взаємозв’язку з iншими секторами економiки з акцентуванням уваги на характеристиках споживчого попиту та пропозицiї, тривалостi, окупностi iнвестицiй, соцiальнiй значущостi. Розглянуто та iдентифiковано передумови, фактори та особливостi iнтернацiоналiзацiї будiвельної iндустрiї. Пiдкреслено актуальнiсть двохетапної моделi прийняття рiшень щодо виходу на зарубiжнi ринки, коли здiйснюється ресурсно-маркетингова оцiнка такого рiшення i на цiй основi виконуються вiдповiднi фiнансово-економiчнi розрахунки ефективностi. Проаналiзовано мотивацiйнi механiзми, торгiвельнi, експортнi та iнвестицiйнi стратегiї та форми виходу будiвельних корпорацiй на зарубiжнi ринки. Особливу увагу придiлено дослiдженню процесiв створення мiжнародних стратегiчних альянсiв, їх конкурентним перевагам при виходi на зарубiжнi ринки, найбiльш ефективним органiзацiйним моделям, включаючи питання ефективної взаємодiї будiвельних компанiй та пiдрядних органiзацiй. Оцiнено масштаби та рiвень iнтернацiоналiзацiї ринку будiвельних послуг Європейського Союзу з виокремленням серед 20-ти найбiльших європейських компанiй мiжнародних i “домашнiх” груп та альянсiв. Показано структурно-країнову та стратегiчну специфiку мiжнародної бiзнес активностi європейських будiвельних ТНК.
EN: This article is dedicated to the research of the process of internationalization at the microeconomic level and development strategies of the companies in terms of globalization of markets. The particularity of the construction industry in conjunction with other economic sectors is defined, focusing on the characteristics of consumer demand and supply, duration, return on investment, social significance. Preconditions, factors and features of the internationalization of construction industry are reviewed and identified. The relevance of the two-stage decision making model of entering foreign markets is underlined, resource-marketing assessment of such decision is made and on this basis the relevant financial and economic efficiency calculations are performed. The motivational mechanisms of trading, export and investment strategies, as well as forms of entering foreign markets by construction corporations are analyzed. The special attention is given to the research of creation processes of international strategic alliances, their competitive advantages when entering the foreign markets, the most effective organizational models, including issues regarding effective interaction of construction companies and contracting organizations. The measures and level of internationalization of the European Union construction market are evaluated, highlighting international and domestic groups and alliances among 20 biggest European construction companies. The structural and geographical particularity of international business activity of European construction MNC’s is shown.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/829
Інші ідентифікатори: http://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/151411/150321
10.30838/P.ES.2224.290818.72.178
Розташовується у зібраннях:№ 135

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sydorenko .pdf499,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.