Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/664
Title: Формування системи внутрішнього маркетингу на підприємстві
Other Titles: Formation of the system of internal marketing on the enterprise
Authors: Венгерова, Олена Василівна
Venherova, Olena
Keywords: внутрішній маркетинг
персонал
формування внутрішнього маркетингу
лояльність
клієнтоорієнтованість
внутрішні комунікації
висококваліфіковані працівники
internal marketing
staff
formation of internal marketing
loyalty
clientoriented
internal communications
highly skilled workers
Issue Date: Feb-2017
Citation: Венгерова О. В. Формування системи внутрішнього маркетингу на підприємстві / О. В. Венгерова // Економічний простір. – 2017. – № 118. – С. 175-184.
Abstract: UK: У статті обґрунтовано теоретичні та практичні методичні засади щодо формування системи внутрішнього маркетингу на підприємстві. У процесі дослідження використані такі методи, як описовий і порівняльний (при визначенні підходів до формування внутрішнього маркетингу на підприємстві), індукції, дедукції та узагальнення (при визначенні передумов запровадження внутрішнього маркетингу на підприємстві та формулюванні пропозицій щодо принципів та етапів формування внутрішнього маркетингу на підприємстві). У статті розглянуто існуючі підходи до формування системи внутрішнього маркетингу на підприємстві. На підставі аналізу публікацій визначено передумови для застосування концепції внутрішнього маркетингу на підприємстві. Автором запропоновано підхід до формування системи внутрішнього маркетингу на підприємстві, який базується на восьми принципах та дев’яти послідовних етапах, наслідком реалізації яких має стати формування лояльності персоналу до підприємства. Наукова новизна статті полягає у тому, що запропонований автором підхід до формування внутрішнього маркетингу на підприємстві, на відміну від існуючих, акцентується на досягненні мети, якою є підвищення продуктивності персоналу на основі його лояльного ставлення до підприємства. Практичне значення статті полягає у тому, що застосування запропонованого підходу на практиці сприятиме зростанню ефективності менеджменту та досягненню ринкових цілей підприємства.
EN: The theoretical and practical methodological basis for formation the system of internal marketing at the enterprise has been grounded. Such methods as descriptive and comparative (in determining approaches to the development of internal marketing in the company), induction, deduction and generalization (the prerequisites for the implementation of internal marketing in the enterprise and formulating proposals on principles and stages of formation of internal marketing in the enterprise), have been used during the investigation. The article examines the existing approaches to the formation of the system of internal marketing at the enterprise. Based on the analysis of publications, the preconditions for the application of the concept of internal marketing in the enterprise have been determined. The author has suggested an approach to the formation the system of internal marketing at the company, which is based on eight principles, and includes nine successive stages. The implementation of these stages could lead to the staff loyalty to the company. Scientific novelty of the article is that the author's proposed approach to the formation of internal marketing in the enterprise, unlike the existing ones, is focused on the reaching the goal: increasing the productivity of staff on the basis of its loyalty to the company. The practical significance of the article lies in the fact that the application of the proposed approach in practice could contribute to the growth of management efficiency and the achievement of the market objectives of the enterprise.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/664
Appears in Collections:№ 118

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Venherova.pdf197,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.