Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/664
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВенгерова, Олена Василівна-
dc.contributor.authorVenherova, Olena-
dc.date.accessioned2019-05-30T06:53:03Z-
dc.date.available2019-05-30T06:53:03Z-
dc.date.issued2017-02-
dc.identifier.citationВенгерова О. В. Формування системи внутрішнього маркетингу на підприємстві / О. В. Венгерова // Економічний простір. – 2017. – № 118. – С. 175-184.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/664-
dc.description.abstractUK: У статті обґрунтовано теоретичні та практичні методичні засади щодо формування системи внутрішнього маркетингу на підприємстві. У процесі дослідження використані такі методи, як описовий і порівняльний (при визначенні підходів до формування внутрішнього маркетингу на підприємстві), індукції, дедукції та узагальнення (при визначенні передумов запровадження внутрішнього маркетингу на підприємстві та формулюванні пропозицій щодо принципів та етапів формування внутрішнього маркетингу на підприємстві). У статті розглянуто існуючі підходи до формування системи внутрішнього маркетингу на підприємстві. На підставі аналізу публікацій визначено передумови для застосування концепції внутрішнього маркетингу на підприємстві. Автором запропоновано підхід до формування системи внутрішнього маркетингу на підприємстві, який базується на восьми принципах та дев’яти послідовних етапах, наслідком реалізації яких має стати формування лояльності персоналу до підприємства. Наукова новизна статті полягає у тому, що запропонований автором підхід до формування внутрішнього маркетингу на підприємстві, на відміну від існуючих, акцентується на досягненні мети, якою є підвищення продуктивності персоналу на основі його лояльного ставлення до підприємства. Практичне значення статті полягає у тому, що застосування запропонованого підходу на практиці сприятиме зростанню ефективності менеджменту та досягненню ринкових цілей підприємства.en_US
dc.description.abstractEN: The theoretical and practical methodological basis for formation the system of internal marketing at the enterprise has been grounded. Such methods as descriptive and comparative (in determining approaches to the development of internal marketing in the company), induction, deduction and generalization (the prerequisites for the implementation of internal marketing in the enterprise and formulating proposals on principles and stages of formation of internal marketing in the enterprise), have been used during the investigation. The article examines the existing approaches to the formation of the system of internal marketing at the enterprise. Based on the analysis of publications, the preconditions for the application of the concept of internal marketing in the enterprise have been determined. The author has suggested an approach to the formation the system of internal marketing at the company, which is based on eight principles, and includes nine successive stages. The implementation of these stages could lead to the staff loyalty to the company. Scientific novelty of the article is that the author's proposed approach to the formation of internal marketing in the enterprise, unlike the existing ones, is focused on the reaching the goal: increasing the productivity of staff on the basis of its loyalty to the company. The practical significance of the article lies in the fact that the application of the proposed approach in practice could contribute to the growth of management efficiency and the achievement of the market objectives of the enterprise.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectвнутрішній маркетингen_US
dc.subjectперсоналen_US
dc.subjectформування внутрішнього маркетингуen_US
dc.subjectлояльністьen_US
dc.subjectклієнтоорієнтованістьen_US
dc.subjectвнутрішні комунікаціїen_US
dc.subjectвисококваліфіковані працівникиen_US
dc.subjectinternal marketingen_US
dc.subjectstaffen_US
dc.subjectformation of internal marketingen_US
dc.subjectloyaltyen_US
dc.subjectclientorienteden_US
dc.subjectinternal communicationsen_US
dc.subjecthighly skilled workersen_US
dc.titleФормування системи внутрішнього маркетингу на підприємствіen_US
dc.title.alternativeFormation of the system of internal marketing on the enterpriseen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 118

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Venherova.pdf197,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.