Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6107
Title: Strategic directions of sales management
Other Titles: Стратегічні напрями управління збутом
Authors: Fayvishenko, Diana
Файвішенко, Діана Сергіївна
Romanchenko, Tatyana
Романченко, Тетяна Володимирівна
Keywords: strategic directions
marketing sales strategy
strategic management
trade
retail
consumer journey
стратегічні напрями
маркетингова стратегія збуту
стратегічне управління
торгівля
роздрібна торгівля
шлях споживача
Issue Date: Sep-2020
Citation: Fayvishenko D. S. Strategic directions of sales management / D. S. Fayvishenko, Т. V. Romanchenko // Економічний простір. – 2020. – № 158. – С. 64-68.
Abstract: EN: Іn the article is considered the main directions of the formation of a marketing sales strategy in the field of retail trade are considered, the main management decisions in this area are analyzed, the forecast paths of the evolution of retail chains and the place of the sales strategy as a functional component in the general system of strategies for the development of retail chains are identified, the main directions of the development of sales strategies in specific industries are presented, the relevance of the omnichannel approach to strategic sales management is substantiated adaptation and use of new technologies and tools for sales channels. Prospects for further exploration are the development of a model for strategic sales management in a crisis and the development of predictive ways of evolution of trade networks.
UK: В умовах імпульсного розвитку економіки України, посиленої взаємодії учасників і складових ринку, зростання активності в мережі Інтернет та постійної зміни потреб споживчої аудиторії, ключовим питанням екстенсивного розвитку вітчизняних підприємств торгівлі є наявність орієнтирів і прогнозованих шляхів еволюції торгових мереж, впровадження оптимальних маркетингових стратегій збуту, пошук та формування лояльності до споживача, посилення та займання лідируючи позицій на ринку, розширення каналів збуту з використанням інноваційних інструментів до просування продукту при відкритій взаємодії на всіх рівнях. Аналіз останніх досліджень і публікацій показав, що процес вибору й прийняття управлінських рішень розробки та впровадження ефективних заходів щодо стратегічних напрямів управління збутом для здійснення результативної маркетингової збутової стратегії підприємств торгівлі в умовах швидкоплинності та адаптації ринкової економіки до нових умов, вплив глобальних трендів залишається недостатньо вивченими та актуальними і сьогодні. У статті на основні аналізу світових тенденцій розвитку маркетингових стратегій збуту, використання загальнонаукових та спеціальних методів спостереження, принципів узагальнення, порівняльного та структурного аналізу, систематизовано статистичні дані, проаналізовано основні аспекти формування маркетингової збутової стратегії, виокремлено стратегічні напрями управлінських рішень у сфері роздрібної торгівлі, напрями розвитку та використання інноваційних інструментів каналів збуту щодо адаптації до роздрібних мереж. Як результат, сформовано основні напрями маркетингової збутової стратегії у сфері роздрібної торгівлі, проаналізовано основні напрями управлінських рішень в цій сфері, визначено місце збутової стратегії як функціональної складової у загальній системі стратегій розвитку торгових мереж, представлено основні напрями розвитку стратегій збуту в конкретних сферах. Обґрунтовано доцільність омніканального підходу, впровадження нових інструментів та технологій у процес збуту, запропонована подальша адаптація й використання інноваційно-технологічного інструментарію до каналів збуту.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6107
Other Identifiers: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/issue/view/30
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/158-11
Appears in Collections:№ 158

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fayvishenko.pdf524,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.