Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6107
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorFayvishenko, Diana-
dc.contributor.authorФайвішенко, Діана Сергіївна-
dc.contributor.authorRomanchenko, Tatyana-
dc.contributor.authorРоманченко, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-04-02T07:29:56Z-
dc.date.available2021-04-02T07:29:56Z-
dc.date.issued2020-09-
dc.identifierhttp://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/issue/view/30-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/158-11-
dc.identifier.citationFayvishenko D. S. Strategic directions of sales management / D. S. Fayvishenko, Т. V. Romanchenko // Економічний простір. – 2020. – № 158. – С. 64-68.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6107-
dc.description.abstractEN: Іn the article is considered the main directions of the formation of a marketing sales strategy in the field of retail trade are considered, the main management decisions in this area are analyzed, the forecast paths of the evolution of retail chains and the place of the sales strategy as a functional component in the general system of strategies for the development of retail chains are identified, the main directions of the development of sales strategies in specific industries are presented, the relevance of the omnichannel approach to strategic sales management is substantiated adaptation and use of new technologies and tools for sales channels. Prospects for further exploration are the development of a model for strategic sales management in a crisis and the development of predictive ways of evolution of trade networks.en_US
dc.description.abstractUK: В умовах імпульсного розвитку економіки України, посиленої взаємодії учасників і складових ринку, зростання активності в мережі Інтернет та постійної зміни потреб споживчої аудиторії, ключовим питанням екстенсивного розвитку вітчизняних підприємств торгівлі є наявність орієнтирів і прогнозованих шляхів еволюції торгових мереж, впровадження оптимальних маркетингових стратегій збуту, пошук та формування лояльності до споживача, посилення та займання лідируючи позицій на ринку, розширення каналів збуту з використанням інноваційних інструментів до просування продукту при відкритій взаємодії на всіх рівнях. Аналіз останніх досліджень і публікацій показав, що процес вибору й прийняття управлінських рішень розробки та впровадження ефективних заходів щодо стратегічних напрямів управління збутом для здійснення результативної маркетингової збутової стратегії підприємств торгівлі в умовах швидкоплинності та адаптації ринкової економіки до нових умов, вплив глобальних трендів залишається недостатньо вивченими та актуальними і сьогодні. У статті на основні аналізу світових тенденцій розвитку маркетингових стратегій збуту, використання загальнонаукових та спеціальних методів спостереження, принципів узагальнення, порівняльного та структурного аналізу, систематизовано статистичні дані, проаналізовано основні аспекти формування маркетингової збутової стратегії, виокремлено стратегічні напрями управлінських рішень у сфері роздрібної торгівлі, напрями розвитку та використання інноваційних інструментів каналів збуту щодо адаптації до роздрібних мереж. Як результат, сформовано основні напрями маркетингової збутової стратегії у сфері роздрібної торгівлі, проаналізовано основні напрями управлінських рішень в цій сфері, визначено місце збутової стратегії як функціональної складової у загальній системі стратегій розвитку торгових мереж, представлено основні напрями розвитку стратегій збуту в конкретних сферах. Обґрунтовано доцільність омніканального підходу, впровадження нових інструментів та технологій у процес збуту, запропонована подальша адаптація й використання інноваційно-технологічного інструментарію до каналів збуту.-
dc.language.isoenen_US
dc.subjectstrategic directionsen_US
dc.subjectmarketing sales strategyen_US
dc.subjectstrategic managementen_US
dc.subjecttradeen_US
dc.subjectretailen_US
dc.subjectconsumer journeyen_US
dc.subjectстратегічні напрямиen_US
dc.subjectмаркетингова стратегія збутуen_US
dc.subjectстратегічне управлінняen_US
dc.subjectторгівляen_US
dc.subjectроздрібна торгівляen_US
dc.subjectшлях споживачаen_US
dc.titleStrategic directions of sales managementen_US
dc.title.alternativeСтратегічні напрями управління збутомen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 158

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fayvishenko.pdf524,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.