Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3793
Title: Підвищення конкурентоздатності індустрії туризму на основі використання інноваційних форм туристичних маршрутів
Other Titles: Повышение конкурентоспособности индустрии туризма на основе использования инновационных форм туристических маршрутов
Increasing the competitiveness of the tourism industry using innovative forms of tourist routes
Authors: Саковська, Олена Миколаївна
Саковская, Елена Николаевна
Sakovska, Olena
Keywords: інновації
індустрія туризму
туристичний маршрут
туристичний об'єкт
конкурентоздатність
економіка
инновации
индустрия туризма
туристический маршрут,
туристический объект
конкурентоспособность
экономика
innovations
tourism industry
tourist route
tourist attraction
competitiveness
economy
Issue Date: Jul-2018
Citation: Саковська О. М. Підвищення конкурентоздатності індустрії туризму на основі використання інноваційних форм туристичних маршрутів / О. М. Саковська // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 15. – С. 284-291.
Abstract: UK: У статті досліджено питання теоретико-методологічного характеру стосовно удосконалення основних принципів підвищення конкурентоздатності індустрії туризму. Визначено, що невід’ємним складником успішного розвитку туристичної галузі є розроблення інноваційних туристичних маршрутів. У процесі дослідження визначено основні принципи та критерії підвищення конкурентоздатності індустрії туризму на основі використання інноваційних форм туристичних маршрутів. Проаналізовано діяльність та практичні аспекти проектування туристичних маршрутів на рівні держави. Встановлено, що більшість українських туроператорів внутрішнього і в'їзного туризму практично не виконують своєї основної функції – проектування інноваційних туристичних маршрутів. На рівні держави ця діяльність ведеться в основному в напрямі проектування міжрегіональних туристичних маршрутів. За наявного потенціалу розвитку туризму натепер в Україні відсутні механізми конвертації туристичної діяльності у ліквідний конкурентоспроможний туристичний продукт – туристичний маршрут, який зацікавлював би українських та іноземних туристів. Резюмовано, що розроблення інноваційних туристичних маршрутів є одним з головних напрямів підвищення конкурентоспроможності національної туристичної індустрії.
RU: В статье исследованы вопросы теоретико-методологического характера по совершенствованию основных принципов повышения конкурентоспособности индустрии туризма. Определено, что неотъемлемой составляющей успешного развития туристической отрасли является разработка инновационных туристических маршрутов. В ходе исследования определены основные принципы и критерии повышения конкурентоспособности индустрии туризма на основании использования инновационных форм туристических маршрутов. Проанализированы деятельность и практические аспекты проектирования туристических маршрутов на уровне государства. Установлено, что большинство украинских туроператоров внутреннего и въездного туризма практически не выполняют своей основной функции – проектирования инновационных туристических маршрутов. На уровне государства эта деятельность ведется в основном в направлении проектирования межрегиональных туристических маршрутов. При существующем потенциале развития туризма в настоящее время в Украине отсутствуют механизмы конвертации туристической деятельности в ликвидный конкурентоспособный туристический продукт – туристический маршрут, который заинтересовывал бы украинских и иностранных туристов. Резюмировано, что разработка инновационных туристических маршрутов является одним из главных направлений повышения конкурентоспособности национальной туристической индустрии
EN: The article studies theoretical and methodological issues in relation to the improvement of the main principles of increasing the tourism industry’s competitiveness. It is determined that the development of innovative tourism routes is an integral part of the successful development of the tourism industry. In the course of the study, the main principles and criteria for increasing the competitiveness of the tourism industry based on the use of innovative forms of tourist routes are determined. The activity and practical aspects of designing tourist routes at the state level are analysed. It is established that the majority of Ukrainian tour operators of domestic and inbound tourism practically does not fulfil its main function – developing innovative tourist routes. At the state level, this activity is mainly aimed at designing interregional tourist routes. Given the current potential of tourism development, there are currently no mechanisms in Ukraine for the conversion of tourist activity into a liquid competitive tourism product – a tourist route – which would attract Ukrainian and foreign tourists. It is summarized that the development of innovative tourist routes is one of the main directions to improve the competitiveness of the national tourism industry
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3793
Other Identifiers: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/49.pdf
Appears in Collections:№ 4 (15)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sakovska.pdf329,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.