Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3793
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСаковська, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorСаковская, Елена Николаевна-
dc.contributor.authorSakovska, Olena-
dc.date.accessioned2020-09-10T06:53:12Z-
dc.date.available2020-09-10T06:53:12Z-
dc.date.issued2018-07-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/15_2018/49.pdf-
dc.identifier.citationСаковська О. М. Підвищення конкурентоздатності індустрії туризму на основі використання інноваційних форм туристичних маршрутів / О. М. Саковська // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 15. – С. 284-291.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3793-
dc.description.abstractUK: У статті досліджено питання теоретико-методологічного характеру стосовно удосконалення основних принципів підвищення конкурентоздатності індустрії туризму. Визначено, що невід’ємним складником успішного розвитку туристичної галузі є розроблення інноваційних туристичних маршрутів. У процесі дослідження визначено основні принципи та критерії підвищення конкурентоздатності індустрії туризму на основі використання інноваційних форм туристичних маршрутів. Проаналізовано діяльність та практичні аспекти проектування туристичних маршрутів на рівні держави. Встановлено, що більшість українських туроператорів внутрішнього і в'їзного туризму практично не виконують своєї основної функції – проектування інноваційних туристичних маршрутів. На рівні держави ця діяльність ведеться в основному в напрямі проектування міжрегіональних туристичних маршрутів. За наявного потенціалу розвитку туризму натепер в Україні відсутні механізми конвертації туристичної діяльності у ліквідний конкурентоспроможний туристичний продукт – туристичний маршрут, який зацікавлював би українських та іноземних туристів. Резюмовано, що розроблення інноваційних туристичних маршрутів є одним з головних напрямів підвищення конкурентоспроможності національної туристичної індустрії.en_US
dc.description.abstractRU: В статье исследованы вопросы теоретико-методологического характера по совершенствованию основных принципов повышения конкурентоспособности индустрии туризма. Определено, что неотъемлемой составляющей успешного развития туристической отрасли является разработка инновационных туристических маршрутов. В ходе исследования определены основные принципы и критерии повышения конкурентоспособности индустрии туризма на основании использования инновационных форм туристических маршрутов. Проанализированы деятельность и практические аспекты проектирования туристических маршрутов на уровне государства. Установлено, что большинство украинских туроператоров внутреннего и въездного туризма практически не выполняют своей основной функции – проектирования инновационных туристических маршрутов. На уровне государства эта деятельность ведется в основном в направлении проектирования межрегиональных туристических маршрутов. При существующем потенциале развития туризма в настоящее время в Украине отсутствуют механизмы конвертации туристической деятельности в ликвидный конкурентоспособный туристический продукт – туристический маршрут, который заинтересовывал бы украинских и иностранных туристов. Резюмировано, что разработка инновационных туристических маршрутов является одним из главных направлений повышения конкурентоспособности национальной туристической индустрии-
dc.description.abstractEN: The article studies theoretical and methodological issues in relation to the improvement of the main principles of increasing the tourism industry’s competitiveness. It is determined that the development of innovative tourism routes is an integral part of the successful development of the tourism industry. In the course of the study, the main principles and criteria for increasing the competitiveness of the tourism industry based on the use of innovative forms of tourist routes are determined. The activity and practical aspects of designing tourist routes at the state level are analysed. It is established that the majority of Ukrainian tour operators of domestic and inbound tourism practically does not fulfil its main function – developing innovative tourist routes. At the state level, this activity is mainly aimed at designing interregional tourist routes. Given the current potential of tourism development, there are currently no mechanisms in Ukraine for the conversion of tourist activity into a liquid competitive tourism product – a tourist route – which would attract Ukrainian and foreign tourists. It is summarized that the development of innovative tourist routes is one of the main directions to improve the competitiveness of the national tourism industry-
dc.language.isouken_US
dc.subjectінноваціїen_US
dc.subjectіндустрія туризмуen_US
dc.subjectтуристичний маршрутen_US
dc.subjectтуристичний об'єктen_US
dc.subjectконкурентоздатністьen_US
dc.subjectекономікаen_US
dc.subjectинновацииen_US
dc.subjectиндустрия туризмаen_US
dc.subjectтуристический маршрут,en_US
dc.subjectтуристический объектen_US
dc.subjectконкурентоспособностьen_US
dc.subjectэкономикаen_US
dc.subjectinnovationsen_US
dc.subjecttourism industryen_US
dc.subjecttourist routeen_US
dc.subjecttourist attractionen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjecteconomyen_US
dc.titleПідвищення конкурентоздатності індустрії туризму на основі використання інноваційних форм туристичних маршрутівen_US
dc.title.alternativeПовышение конкурентоспособности индустрии туризма на основе использования инновационных форм туристических маршрутовen_US
dc.title.alternativeIncreasing the competitiveness of the tourism industry using innovative forms of tourist routesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 4 (15)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sakovska.pdf329,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.