Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2942
Title: Інтернет-брендинг як фактор конкурентоспроможності туристичних підприємств
Other Titles: Internet branding as factor of competitiveness of tourist enterprises
Authors: Разінькова, Міла Юріївна
Razinkova, Mila
Небаба, Наталія Олександрівна
Nebaba, Nataliia
Keywords: бренд
інтернет-брендинг
конкурентоспроможність
маркетинг
туристичні підприємства
brand
internet branding
competitiveness
marketing
tourism enterprises
Issue Date: Mar-2019
Citation: Разінькова М. Ю. Інтернет-брендинг як фактор конкурентоспроможності туристичних підприємств / М. Ю. Разінькова, Н. О. Небаба // Економічний простір. – 2019. – № 143. – С. 173-182.
Abstract: UK: У статті з’ясовані особливості інтернет-брендингу як фактора конкурентоспроможності туристичних підприємств. З’ясовано, що підприємствам туристичної сфери притаманне зацікавлення в отриманні великих прибутків від продаж та прагнення, щоб клієнти обирали для забезпечення своїх потреб саме їхні фірми. Інтернет-брендинг, який можна розглядати як важливий інструмент створення брендів туристичних підприємств, може стати додатковою перевагою у напрацюванні позитивного іміджу туристичних фірм та посилення споживацької лояльності, адже Інтернет дає змогу для надання необмеженого обсягу інформаційних даних. Кількість останніх визначається індивідуально самим користувачем. Порівняно з традиційно поширеними технологічними засобами реклами, засобами Інтернет-брендингу надається можливість встановити діалог зі споживачами та зворотній зв'язок, при цьому, він, з інвестиційного погляду, вимагає менших затрат. Доведено, що без потужного та легковпізнаваного бренду не можливо гарантувати те, що споживач Інтернету матиме ціль зайти на сайт туристичної фірми, і ще менша можливість того, що користувач зайде на нього повторно. З цієї причини туристичні підприємства можуть досягти успіху лише маючи сильний бренд. Крім цього, бренди туристичних підприємств в Інтернет-мережі значно підвищують результативність взаємодії, якщо підвищити кредит довіри, адже цей фактор має ще більшу вагу на віртуальному майданчику, ніж в умовах реального світу. Автором зазначено, що у сучасному ринковому середовищі, в умовах широкого вибору та диференціації товарів, конкурувати підприємствам без сильної торгової марки, яка могла б забезпечити унікальність, неповторність та диференціацію пропозиції, практично неможливо. Необхідно створювати умови, за яких продукт компанії зможе втілювати важливі й цінні для споживача якості, настільки потрібні йому, щоб він, безумовно, вибрав саме цей продукт, символічно одержуючи все те, що має для нього особливе значення. Віртуальна взаємодія не сприяє визначенню користувачами наскільки серйозним може бути підприємство того чи іншого сайту. Допомогою у такому разі може стати репутація туристичної фірми та її популярний бренд.
EN: The features of Internet branding as a factor of competitiveness of tourist enterprises have been explored in this article. It has been revealed that companies in the tourist industry have an interest in obtaining large profits from sales and the desire that clients choose their own firms to meet their needs. Internet branding, which can be seen as an important tool for branding of tourism enterprises, can be an additional advantage in developing a positive image of travel agencies and increasing consumer loyalty, since the Internet provides an opportunity to provide unlimited amount of information. The number of the latter is determined individually by the user. Compared to traditionally used technological means of advertising, Internet branding provides the opportunity to establish a dialogue with consumers and feedback, while, from the investment point of view, it requires less costs. It has been proved that without a powerful and easily recognizable brand it is impossible to guarantee that the consumer of the Internet will have the purpose to go to the website of the travel company, and even less possibility that the user will go to him again. For this reason, tourism companies can only succeed if they have a strong brand. In addition, the brands of tourism companies in the Internet network significantly increase the effectiveness of the interaction, if you raise the trust credit, because this factor is even more important in the virtual platform than in the real world. It has been noted that in today's market environment, under the conditions of wide choice and differentiation of goods, it is practically impossible to compete with enterprises without a strong brand that could ensure the uniqueness, originality and differentiation of the offer. It is necessary to create conditions under which the product of the company can realize the important and valuable for the consumer of quality, so necessary for him, that he, of course, chose this product, symbolically getting all that is special for him. Virtual interaction does not help to determine how serious a site's business can be. In this case, the reputation of a travel company and its popular brand can be of help.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2942
Other Identifiers: http://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/179836
DOI 10.30838/ P.ES.2224.260319.173.426
Appears in Collections:№ 143

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Razinkova.pdf1,02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.