UK: У статті з’ясовані особливості інтернет-брендингу як фактора
конкурентоспроможності туристичних підприємств. З’ясовано, що
підприємствам туристичної сфери притаманне зацікавлення в отриманні великих
прибутків від продаж та прагнення, щоб клієнти обирали для забезпечення своїх
потреб саме їхні фірми. Інтернет-брендинг, який можна розглядати як важливий
інструмент створення брендів туристичних підприємств, може стати додатковою
перевагою у напрацюванні позитивного іміджу туристичних фірм та посилення
споживацької лояльності, адже Інтернет дає змогу для надання необмеженого
обсягу інформаційних даних. Кількість останніх визначається індивідуально
самим користувачем. Порівняно з традиційно поширеними технологічними
засобами реклами, засобами Інтернет-брендингу надається можливість
встановити діалог зі споживачами та зворотній зв'язок, при цьому, він, з
інвестиційного погляду, вимагає менших затрат. Доведено, що без потужного та
легковпізнаваного бренду не можливо гарантувати те, що споживач Інтернету
матиме ціль зайти на сайт туристичної фірми, і ще менша можливість того, що
користувач зайде на нього повторно. З цієї причини туристичні підприємства
можуть досягти успіху лише маючи сильний бренд. Крім цього, бренди
туристичних підприємств в Інтернет-мережі значно підвищують результативність
взаємодії, якщо підвищити кредит довіри, адже цей фактор має ще більшу вагу на
віртуальному майданчику, ніж в умовах реального світу. Автором зазначено, що
у сучасному ринковому середовищі, в умовах широкого вибору та диференціації
товарів, конкурувати підприємствам без сильної торгової марки, яка могла б
забезпечити унікальність, неповторність та диференціацію пропозиції, практично
неможливо. Необхідно створювати умови, за яких продукт компанії зможе
втілювати важливі й цінні для споживача якості, настільки потрібні йому, щоб він,
безумовно, вибрав саме цей продукт, символічно одержуючи все те, що має для
нього особливе значення. Віртуальна взаємодія не сприяє визначенню
користувачами наскільки серйозним може бути підприємство того чи іншого
сайту. Допомогою у такому разі може стати репутація туристичної фірми та її
популярний бренд.
EN: The features of Internet branding as a factor of competitiveness of tourist enterprises
have been explored in this article. It has been revealed that companies in the tourist
industry have an interest in obtaining large profits from sales and the desire that clients
choose their own firms to meet their needs. Internet branding, which can be seen as an
important tool for branding of tourism enterprises, can be an additional advantage in
developing a positive image of travel agencies and increasing consumer loyalty, since
the Internet provides an opportunity to provide unlimited amount of information. The
number of the latter is determined individually by the user. Compared to traditionally
used technological means of advertising, Internet branding provides the opportunity to
establish a dialogue with consumers and feedback, while, from the investment point of
view, it requires less costs. It has been proved that without a powerful and easily
recognizable brand it is impossible to guarantee that the consumer of the Internet will
have the purpose to go to the website of the travel company, and even less possibility
that the user will go to him again. For this reason, tourism companies can only succeed
if they have a strong brand. In addition, the brands of tourism companies in the Internet
network significantly increase the effectiveness of the interaction, if you raise the trust
credit, because this factor is even more important in the virtual platform than in the real
world. It has been noted that in today's market environment, under the conditions of
wide choice and differentiation of goods, it is practically impossible to compete with
enterprises without a strong brand that could ensure the uniqueness, originality and
differentiation of the offer. It is necessary to create conditions under which the product
of the company can realize the important and valuable for the consumer of quality, so
necessary for him, that he, of course, chose this product, symbolically getting all that is
special for him. Virtual interaction does not help to determine how serious a site's
business can be. In this case, the reputation of a travel company and its popular brand
can be of help.