Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2056
Назва: Основні підходи до оцінювання конкурентоспроможності підприємств готельного господарства
Інші назви: Основные подходы к оценке конкурентоспособности предприятий гостиничного хозяйства
Main approaches to evaluation of the competitiveness of enterprises of the hotel business
Автори: Шикіна, Ольга Володимирівна
Шикина, Ольга Владимировна
Shykina, Olha
Козловський, Роман Сергійович
Козловский, Роман Сергеевич
Kozlovskyi, Roman
Ключові слова: готелі
конкурентоспроможність
оцінка
методи
комплексний підхід
гостиницы
конкурентоспособность
оценка
методы
комплексный подход
hotels
competitiveness
evaluation
methods
complex approach
Дата публікації: гру-2018
Бібліографічний опис: Шикіна О. В. Основні підходи до оцінювання конкурентоспроможності підприємств готельного господарства / О. В. Шикіна, Р. С. Козловський // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 17. – С. 429-433.
Короткий огляд (реферат): RU: У статті проаналізовано внутрішні та зовнішні фактори впливу на конкурентоспроможність готельних підприємств. Розглянуто підхід різних авторів до проведення аналізу конкурентоспроможності. Зроблена спроба упорядкувати та класифікувати підходи до оцінювання конкурентоспроможності підприємств готельного господарства. Проаналізовано найбільш розповсюджений тип оцінки – метод рангів. Виявлені основні тенденції та зроблені спроби комплексної оцінки конкурентоспроможності.
RU: В статье проанализированы внутренние и внешние факторы влияния на конкурентоспособность гостиничных предприятий. Рассмотрен подход различных авторов к проведению анализа конкурентоспособности. Предпринята попытка упорядочить и классифицировать подходы к оценке конкурентоспособности предприятий гостиничного хозяйства. Проанализирован наиболее распространенный тип оценки – метод рангов. Выявлены основные тенденции и сделаны попытки комплексной оценки конкурентоспособности.
EN: The article analyzes the internal and external factors influencing the competitiveness of hotel enterprises. The approach of different authors to the analysis of competitiveness is considered. An attempt has been made to streamline and classify approaches to assessing the competitiveness of hospitality enterprises. The most common type of estimation – the rank method is analyzed. The main tendencies are revealed and attempts of integrated assessment of competitiveness are made.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2056
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/77.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 6 (17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shykina.pdf213,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.