Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1574
Title: Гармонізація понятійного апарату в системі управління ринком хлібобулочних виробів
Other Titles: Гармонизация понятийного аппарата в системе управления рынком хлебобулочных изделий
Harmonization of conceptual apparatus in managing system of bread products market
Authors: Бокій, Олена Володимирівна
Бокий, Елена Владимировна
Bokii, Olena
Keywords: ринок хлібобулочних виробів
гармонізація
понятійний апарат
хлібні продукти
класифікація
статистична звітність
рынок хлебобулочных изделий
гармонизация
понятийный аппарат
хлебные продукты
классификация
статистическая отчетность
bakery market
harmonization
conceptual apparatus
bakery products
classification
state statistical reporting
Issue Date: Sep-2017
Citation: Бокій О. В. Гармонізація понятійного апарату в системі управління ринком хлібобулочних виробів / О. В. Бокій // Cхідна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 9. – С. 26-32.
Abstract: UK: Виявлено суперечності у понятійному апараті хлібобулочних виробів, що застосовується у державній статистичній звітності та звітах органів державного управління. Наведено розвиток поняття соціальної продукції в історичному контексті. Розглянуто підходи до класифікації хлібобулочної продукції. Запропоновано власне визначення таких термінів та понять, як «хлібобулочні вироби», «хлібні продукти», «соціальний хліб».
RU: Выявлены противоречия в понятийном аппарате хлебобулочных изделий, который применяется в государственной статистической отчетности и отчетах органов государственного управления. Приведено развитие понятия социальной продукции в историческом контексте. Рассмотрены подходы к классификации хлебобулочной продукции. Предложено собственное определение таких терминов и понятий, как «хлебобулочные изделия», «хлебные продукты», «социальный хлеб».
EN: Contradictions in the conceptual apparatus of bakery products used in state statistical reporting and reports of government bodies are revealed. Development of the concept of social products in the historical context is shown. Approaches to the classification of bakery products are considered. Our own definition of terms and concepts such as «bakery products», «bread products», «social bread» are offered.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1574
Other Identifiers: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/9_2017/06.pdf
Appears in Collections:№ 4 (9)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bokii.pdf433,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.