Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1574
Назва: Гармонізація понятійного апарату в системі управління ринком хлібобулочних виробів
Інші назви: Гармонизация понятийного аппарата в системе управления рынком хлебобулочных изделий
Harmonization of conceptual apparatus in managing system of bread products market
Автори: Бокій, Олена Володимирівна
Бокий, Елена Владимировна
Bokii, Olena
Ключові слова: ринок хлібобулочних виробів
гармонізація
понятійний апарат
хлібні продукти
класифікація
статистична звітність
рынок хлебобулочных изделий
гармонизация
понятийный аппарат
хлебные продукты
классификация
статистическая отчетность
bakery market
harmonization
conceptual apparatus
bakery products
classification
state statistical reporting
Дата публікації: вер-2017
Бібліографічний опис: Бокій О. В. Гармонізація понятійного апарату в системі управління ринком хлібобулочних виробів / О. В. Бокій // Cхідна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 9. – С. 26-32.
Короткий огляд (реферат): UK: Виявлено суперечності у понятійному апараті хлібобулочних виробів, що застосовується у державній статистичній звітності та звітах органів державного управління. Наведено розвиток поняття соціальної продукції в історичному контексті. Розглянуто підходи до класифікації хлібобулочної продукції. Запропоновано власне визначення таких термінів та понять, як «хлібобулочні вироби», «хлібні продукти», «соціальний хліб».
RU: Выявлены противоречия в понятийном аппарате хлебобулочных изделий, который применяется в государственной статистической отчетности и отчетах органов государственного управления. Приведено развитие понятия социальной продукции в историческом контексте. Рассмотрены подходы к классификации хлебобулочной продукции. Предложено собственное определение таких терминов и понятий, как «хлебобулочные изделия», «хлебные продукты», «социальный хлеб».
EN: Contradictions in the conceptual apparatus of bakery products used in state statistical reporting and reports of government bodies are revealed. Development of the concept of social products in the historical context is shown. Approaches to the classification of bakery products are considered. Our own definition of terms and concepts such as «bakery products», «bread products», «social bread» are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1574
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/9_2017/06.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 4 (9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bokii.pdf433,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.