Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1491
Назва: Актуальність та можливості впровадження моделей управління змінами в діяльності малих рекламних підприємств України
Інші назви: Актуальность и возможности внедрения моделей управления изменениями в деятельности малых рекламных предприятий Украины
Actuality and implementation possibilities of changes management model in activity of small-scale advertising enterprises of Ukraine
Автори: Ор'єва, Катерина Валеріївна
Орьева, Екатерина Валериевна
Orieva, Kateryna
Крамаренко, Аліса Василівна
Крамаренко, Алиса Васильевна
Kramarenko, Alysa
Ключові слова: малі рекламні підприємства
управління змінами
моделі змін
модель змін ADKAR
спротив змінам
підтримка змін
малые рекламные предприятия
управление изменениями
модели изменений
модель изменений ADKAR
сопротивление изменениям
поддержка изменений
small-scale advertising enterprises
changes management
models of changes
model of changes ADKAR
resistance to the changes
support of changes
Дата публікації: сер-2016
Бібліографічний опис: Ор’єва К. В. Актуальність та можливості впровадження моделей управління змінами в діяльності малих рекламних підприємств України / К. В. Ор’єва, А. В. Крамаренко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 3. – С. 131-133.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті проаналізовано проблеми впровадження змін у діяльності малих рекламних українських підприємств. Досліджено наявні елементи управління змінами в системі менеджменту малих рекламних підприємств України, а також можливості впровадження моделі управління змінами ADKAR у діяльності малих рекламних підприємств України для підвищення успішності проведення змін.
RU: В статье проанализированы проблемы осуществления изменений в деятельности малых рекламных украинских предприятий. Исследованы имеющиеся элементы управления изменениями в системе менеджмента малых рекламных предприятий Украины, а также возможности внедрения модели управления изменениями ADKAR в деятельности малых рекламных предприятий Украины для повышения успешности проведения изменений.
EN: The problems of realization of changes are analysed in activity of the small advertising Ukrainian enterprises. Present custom changes controls are investigational in the system of management of small advertising enterprises of Ukraine. Possibilities of introduction of case the changes of ADKAR frame are investigational in activity of small advertising enterprises of Ukraine for the increase of success of realization of changes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1491
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/3_2016/27.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Orieva.pdf216,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.