Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1491
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОр'єва, Катерина Валеріївна-
dc.contributor.authorОрьева, Екатерина Валериевна-
dc.contributor.authorOrieva, Kateryna-
dc.contributor.authorКрамаренко, Аліса Василівна-
dc.contributor.authorКрамаренко, Алиса Васильевна-
dc.contributor.authorKramarenko, Alysa-
dc.date.accessioned2019-09-27T07:24:03Z-
dc.date.available2019-09-27T07:24:03Z-
dc.date.issued2016-08-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/3_2016/27.pdf-
dc.identifier.citationОр’єва К. В. Актуальність та можливості впровадження моделей управління змінами в діяльності малих рекламних підприємств України / К. В. Ор’єва, А. В. Крамаренко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 3. – С. 131-133.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1491-
dc.description.abstractUK: У статті проаналізовано проблеми впровадження змін у діяльності малих рекламних українських підприємств. Досліджено наявні елементи управління змінами в системі менеджменту малих рекламних підприємств України, а також можливості впровадження моделі управління змінами ADKAR у діяльності малих рекламних підприємств України для підвищення успішності проведення змін.en_US
dc.description.abstractRU: В статье проанализированы проблемы осуществления изменений в деятельности малых рекламных украинских предприятий. Исследованы имеющиеся элементы управления изменениями в системе менеджмента малых рекламных предприятий Украины, а также возможности внедрения модели управления изменениями ADKAR в деятельности малых рекламных предприятий Украины для повышения успешности проведения изменений.-
dc.description.abstractEN: The problems of realization of changes are analysed in activity of the small advertising Ukrainian enterprises. Present custom changes controls are investigational in the system of management of small advertising enterprises of Ukraine. Possibilities of introduction of case the changes of ADKAR frame are investigational in activity of small advertising enterprises of Ukraine for the increase of success of realization of changes.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмалі рекламні підприємстваen_US
dc.subjectуправління змінамиen_US
dc.subjectмоделі змінen_US
dc.subjectмодель змін ADKARen_US
dc.subjectспротив змінамen_US
dc.subjectпідтримка змінen_US
dc.subjectмалые рекламные предприятияen_US
dc.subjectуправление изменениямиen_US
dc.subjectмодели измененийen_US
dc.subjectмодель изменений ADKARen_US
dc.subjectсопротивление изменениямen_US
dc.subjectподдержка измененийen_US
dc.subjectsmall-scale advertising enterprisesen_US
dc.subjectchanges managementen_US
dc.subjectmodels of changesen_US
dc.subjectmodel of changes ADKARen_US
dc.subjectresistance to the changesen_US
dc.subjectsupport of changesen_US
dc.titleАктуальність та можливості впровадження моделей управління змінами в діяльності малих рекламних підприємств Україниen_US
dc.title.alternativeАктуальность и возможности внедрения моделей управления изменениями в деятельности малых рекламных предприятий Украиныen_US
dc.title.alternativeActuality and implementation possibilities of changes management model in activity of small-scale advertising enterprises of Ukraineen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Orieva.pdf216,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.