Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1339
Назва: Формування поведінкових моделей суб’єктів ринкових відносин для здобуття сталих конкурентних переваг
Інші назви: Формирование поведенческих моделей субъектов рыночных отношений для получения постоянных конкурентных преимуществ
Formation of behavioral subjects of market relations for a sustainable competitive advantage
Автори: Закревська, Людмила Миколаївна
Закревская, Людмила Николаевна
Zakrevska, Liudmyla
Ключові слова: поведінкова економіка
модель поведінки
нераціональна поведінка
конкурентна перевага
суб’єкти ринку
поведенческая экономика
модель поведения
нерациональное поведение
конкурентное преимущество
субъекты рынка
behavioral economics
behavior
irrational behavior
competitive advantage
market actors
Дата публікації: тра-2017
Бібліографічний опис: Закревська Л. М. Формування поведінкових моделей суб’єктів ринкових відносин для здобуття сталих конкурентних переваг / Л. М. Закревська // Cхідна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 8. – С. 127-132.
Короткий огляд (реферат): UK: Статтю присвячено питанням формування поведінкових моделей суб’єктів ринкових відносин для здобуття сталих конкурентних переваг. Визначено основні складові елементи, що формують вибір поведінкової моделі споживача. Узагальнено основні складники, що формують вибір поведінкової моделі виробника. За допомогою методу плинної середньої, врахувавши корисність для споживача, спрогнозовано обсяги реалізації ігристого вина КЗШВ «Столичний» на наступні чотири місяці.
RU: Статья посвящена вопросам формирования поведенческих моделей субъектов рыночных отношений для получения устойчивых конкурентных преимуществ. Определены основные составляющие элементы, формирующие выбор поведенческой модели потребителя. Обобщены основные составляющие, которые формируют выбор поведенческой модели производителя. С помощью метода текучей средней, учитывая полезность для потребителя, спрогнозированы объемы реализации игристого вина КЗШВ «Столичный» на следующие четыре месяца
EN: Article is devoted to the formation of behavioral patterns of market economy to gain sustainable competitive advantage. The main components that shape consumer choices behavioral model. Overview main components that shape behavioral choice model producer. By means of the fluid medium, taking into account the benefits for the consumer, predicted sales of sparkling wine KFSW «Stolichniy» for the next 4 months.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1339
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/8_2017/24.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 3 (8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zakrevska.pdf688,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.