Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1339
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗакревська, Людмила Миколаївна-
dc.contributor.authorЗакревская, Людмила Николаевна-
dc.contributor.authorZakrevska, Liudmyla-
dc.date.accessioned2019-09-12T12:16:22Z-
dc.date.available2019-09-12T12:16:22Z-
dc.date.issued2017-05-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/8_2017/24.pdf-
dc.identifier.citationЗакревська Л. М. Формування поведінкових моделей суб’єктів ринкових відносин для здобуття сталих конкурентних переваг / Л. М. Закревська // Cхідна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 8. – С. 127-132.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1339-
dc.description.abstractUK: Статтю присвячено питанням формування поведінкових моделей суб’єктів ринкових відносин для здобуття сталих конкурентних переваг. Визначено основні складові елементи, що формують вибір поведінкової моделі споживача. Узагальнено основні складники, що формують вибір поведінкової моделі виробника. За допомогою методу плинної середньої, врахувавши корисність для споживача, спрогнозовано обсяги реалізації ігристого вина КЗШВ «Столичний» на наступні чотири місяці.en_US
dc.description.abstractRU: Статья посвящена вопросам формирования поведенческих моделей субъектов рыночных отношений для получения устойчивых конкурентных преимуществ. Определены основные составляющие элементы, формирующие выбор поведенческой модели потребителя. Обобщены основные составляющие, которые формируют выбор поведенческой модели производителя. С помощью метода текучей средней, учитывая полезность для потребителя, спрогнозированы объемы реализации игристого вина КЗШВ «Столичный» на следующие четыре месяца-
dc.description.abstractEN: Article is devoted to the formation of behavioral patterns of market economy to gain sustainable competitive advantage. The main components that shape consumer choices behavioral model. Overview main components that shape behavioral choice model producer. By means of the fluid medium, taking into account the benefits for the consumer, predicted sales of sparkling wine KFSW «Stolichniy» for the next 4 months.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectповедінкова економікаen_US
dc.subjectмодель поведінкиen_US
dc.subjectнераціональна поведінкаen_US
dc.subjectконкурентна перевагаen_US
dc.subjectсуб’єкти ринкуen_US
dc.subjectповеденческая экономикаen_US
dc.subjectмодель поведенияen_US
dc.subjectнерациональное поведениеen_US
dc.subjectконкурентное преимуществоen_US
dc.subjectсубъекты рынкаen_US
dc.subjectbehavioral economicsen_US
dc.subjectbehavioren_US
dc.subjectirrational behavioren_US
dc.subjectcompetitive advantageen_US
dc.subjectmarket actorsen_US
dc.titleФормування поведінкових моделей суб’єктів ринкових відносин для здобуття сталих конкурентних перевагen_US
dc.title.alternativeФормирование поведенческих моделей субъектов рыночных отношений для получения постоянных конкурентных преимуществen_US
dc.title.alternativeFormation of behavioral subjects of market relations for a sustainable competitive advantageen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 3 (8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zakrevska.pdf688,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.