Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1100
Назва: Застосування метаеврістичних методів оцінювання елементів планування реклами
Інші назви: Применение метаевристичних методов оценивания элементов планирования рекламы
Evaluation of methods metaevrystyc planning elements advertising
Автори: Хасан, Алі Аль-Абабнех
Хасан, Али Аль-Абабнех
Khasan, Aly Al-Ababnekh
Ключові слова: реклама
планування реклами
нечіткі множини
моделювання
метаевристика
планирование рекламы
нечеткие множества
метаэвристика
моделирование
advertising
advertising planning
fuzzy sets
modeling
metaheuristics
Дата публікації: лип-2016
Бібліографічний опис: Хасан Алі Аль-Абабнех Застосування метаеврістичних методів оцінювання елементів планування реклами / Алі Аль-Абабнех Хасан // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 2. – С. 308-312.
Короткий огляд (реферат): UK: Викладено основні поняття щодо процесу планування реклами. Особлива увага приділена оцінюванню ефективності елементів планування рекламних заходів. Запропоновано ознайомитись з ключовими поняттями математичного моделювання як інструмента оцінювання обраного процесу або події. Описана доцільність застосування поєднання евристик для підвищення якості рішень.
RU: Изложены основные понятия относительно процесса планирования рекламы. Особое внимание уделено оценке эффективности элементов планирования рекламных мероприятий. Предложено ознакомиться с ключевыми понятиями математического моделирования как инструмента оценки выбранного процесса или события. Описана целесообразность применения сочетание эвристик для повышения качества решений.
EN: Basic concepts regarding the process of planning advertising. Special attention is paid to the evaluation of the effectiveness of planning promotional activities. Invited to familiarize yourself with the key concepts of mathematical modeling as a tool for assessing the selected process or event. Described the feasibility of applying a combination of heuristics to improve the quality of decisions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1100
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/2_2016/58.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khasan.pdf192,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.