Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1100
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХасан, Алі Аль-Абабнех-
dc.contributor.authorХасан, Али Аль-Абабнех-
dc.contributor.authorKhasan, Aly Al-Ababnekh-
dc.date.accessioned2019-07-19T08:28:28Z-
dc.date.available2019-07-19T08:28:28Z-
dc.date.issued2016-07-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/2_2016/58.pdf-
dc.identifier.citationХасан Алі Аль-Абабнех Застосування метаеврістичних методів оцінювання елементів планування реклами / Алі Аль-Абабнех Хасан // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 2. – С. 308-312.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1100-
dc.description.abstractUK: Викладено основні поняття щодо процесу планування реклами. Особлива увага приділена оцінюванню ефективності елементів планування рекламних заходів. Запропоновано ознайомитись з ключовими поняттями математичного моделювання як інструмента оцінювання обраного процесу або події. Описана доцільність застосування поєднання евристик для підвищення якості рішень.en_US
dc.description.abstractRU: Изложены основные понятия относительно процесса планирования рекламы. Особое внимание уделено оценке эффективности элементов планирования рекламных мероприятий. Предложено ознакомиться с ключевыми понятиями математического моделирования как инструмента оценки выбранного процесса или события. Описана целесообразность применения сочетание эвристик для повышения качества решений.-
dc.description.abstractEN: Basic concepts regarding the process of planning advertising. Special attention is paid to the evaluation of the effectiveness of planning promotional activities. Invited to familiarize yourself with the key concepts of mathematical modeling as a tool for assessing the selected process or event. Described the feasibility of applying a combination of heuristics to improve the quality of decisions.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectпланування рекламиen_US
dc.subjectнечіткі множиниen_US
dc.subjectмоделюванняen_US
dc.subjectметаевристикаen_US
dc.subjectпланирование рекламыen_US
dc.subjectнечеткие множестваen_US
dc.subjectметаэвристикаen_US
dc.subjectмоделированиеen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectadvertising planningen_US
dc.subjectfuzzy setsen_US
dc.subjectmodelingen_US
dc.subjectmetaheuristicsen_US
dc.titleЗастосування метаеврістичних методів оцінювання елементів планування рекламиen_US
dc.title.alternativeПрименение метаевристичних методов оценивания элементов планирования рекламыen_US
dc.title.alternativeEvaluation of methods metaevrystyc planning elements advertisingen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khasan.pdf192,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.