dc.contributor.author |
Давидов, Ігор Ігорович |
|
dc.contributor.author |
Davydov, Igor |
|
dc.contributor.author |
Чабан, Вячеслав Петрович |
|
dc.contributor.author |
Chaban, Viacheslav |
|
dc.contributor.author |
Ковтун-Горбачова, Тетяна Анатоліївна |
|
dc.contributor.author |
Kovtun-Horbachova, Tatiana |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-21T08:56:33Z |
|
dc.date.available |
2023-02-21T08:56:33Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Давидов І. І. Концепції розрахунків будівельних конструкцій на рухомі навантаження / І. І. Давидов, В. П. Чабан, Т. А. Ковтун-Горбачова // Інноваційні технології у будівництві, цивільній інженерії та архітектури : тези XIХ міжнар. наук.-практ. конф., (19-22 вересня 2021 р., м. Чернігів). – Дніпро : ДВНЗ ПДАБА, 2021. – С. 143-145 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9927 |
|
dc.description.abstract |
UK: Врахування динамічної роботи конструкцій,
взаємодіючих з рухомим навантаженням можна виконати за загальноприйнятим
спрощеним підходом з використанням схем завантажень по лініях впливу і динамічних
коефіцієнтів. Точні методики для вирішення завдань моделювання рухомих
навантажень, наприклад, від підресорених інерційних транспортних екіпажів складних
конструкцій на пружно-дисипативний підставі (або на опорах) в даний час відсутні.
Огляд аналітичних рішень задачі коливання будівельних конструкцій під впливом
рухомих навантажень виконаний в [1]. Підхід нормативно-довідкових документів [2; 3]
до розрахунку конструкцій на рухомі навантаження полягає в застосуванні схем
завантажень з рівномірно-розподіленими еквівалентними статичними навантаженнями
за спеціальними таблицями і графіками. Більшість рішень задачі взаємодії конструкцій
з рухомими навантаженнями виконані для шарнірно опертої балки. При цьому в
рішеннях вводять ряд припущень: нехтують масою балки і враховують масу рухомого
вантажу, або враховують масу балки і нехтують масою вантажу, приймають постійну
швидкість руху вантажу, спрощують задачу до побудови ліній впливу внутрішніх
зусиль і т. п. від рухомих навантажень для кожного конкретного випадку. Але для
складних об'єктів, наприклад, будівлі-паркінгу (не схожої на міст) потрібні не лінії
впливу, а поверхні впливу. Залишається проблема визначення коефіцієнта динамічності. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» |
en_US |
dc.subject |
розрахунки будівельних конструкцій на рухомі навантаження |
en_US |
dc.subject |
розрахунки будівельних конструкцій |
en_US |
dc.subject |
рухомі навантаження |
en_US |
dc.title |
Концепції розрахунків будівельних конструкцій на рухомі навантаження |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |