Короткий опис(реферат):
UK: Врахування динамічної роботи конструкцій,
взаємодіючих з рухомим навантаженням можна виконати за загальноприйнятим
спрощеним підходом з використанням схем завантажень по лініях впливу і динамічних
коефіцієнтів. Точні методики для вирішення завдань моделювання рухомих
навантажень, наприклад, від підресорених інерційних транспортних екіпажів складних
конструкцій на пружно-дисипативний підставі (або на опорах) в даний час відсутні.
Огляд аналітичних рішень задачі коливання будівельних конструкцій під впливом
рухомих навантажень виконаний в [1]. Підхід нормативно-довідкових документів [2; 3]
до розрахунку конструкцій на рухомі навантаження полягає в застосуванні схем
завантажень з рівномірно-розподіленими еквівалентними статичними навантаженнями
за спеціальними таблицями і графіками. Більшість рішень задачі взаємодії конструкцій
з рухомими навантаженнями виконані для шарнірно опертої балки. При цьому в
рішеннях вводять ряд припущень: нехтують масою балки і враховують масу рухомого
вантажу, або враховують масу балки і нехтують масою вантажу, приймають постійну
швидкість руху вантажу, спрощують задачу до побудови ліній впливу внутрішніх
зусиль і т. п. від рухомих навантажень для кожного конкретного випадку. Але для
складних об'єктів, наприклад, будівлі-паркінгу (не схожої на міст) потрібні не лінії
впливу, а поверхні впливу. Залишається проблема визначення коефіцієнта динамічності.