00 DSpace/Manakin Repository

Впровадження діджитал-маркетингу на прикладі компанії-виробника дитячих та настільних ігор Vladi Toys

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гальченко, Анна
dc.contributor.other Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
dc.date.accessioned 2023-02-20T15:39:33Z
dc.date.available 2023-02-20T15:39:33Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Гальченко А. Впровадження діджитал-маркетингу на прикладі компанії-виробника дитячих та настільних ігор Vladi Toys : магіст. робота : 075 Маркетинг / Анна Гальченко ; керівник Є. П. Морозова. – Дніпро, 2022. – 121 с. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9918
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури" en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject управління маркетинговою діяльністю en_US
dc.subject цифровий маркетинг en_US
dc.subject оптова торгівля en_US
dc.subject роздрібна торгівля en_US
dc.title Впровадження діджитал-маркетингу на прикладі компанії-виробника дитячих та настільних ігор Vladi Toys en_US
dc.type Master Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу