00 DSpace/Manakin Repository
075 Маркетинг
Ввійти
українська
English
Головна сторінка DSpace
→
Кваліфікаційні роботи студентів
→
Кваліфікаційні роботи магістрів
→
2022
→
075 Маркетинг
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
075 Маркетинг
Перегляд по
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Пошук по цій колекції:
Останні додані
Удосконалення діяльності кав’ярні «Coffee Magic» на засадах клієнтоорієнтованого підходу
Ярошенко, Анастасія
(
ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
,
2022
)
Організація та вдосконалення маркетингової діяльності рекламного агентства
Серьогін, Олексій
(
ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
,
2022
)
Маркетинговий аналіз діяльності підприємства
Осняч, Аліна
(
ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
,
2022
)
Управління комплексом маркетингу підприємства
Бігдан, Дмитро
(
ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
,
2022
)
Управління маркетинговою діяльністю у туристичній сфері
Шалімова, Аліна
(
ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
,
2022
)
Вдосконалення маркетингових стратегій росту на підприємстві
Петренко, Яна
(
ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
,
2022
)
Розробка рекомендацій щодо підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства
Майорський, Денис
(
ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
,
2022
)
Вдосконалення маркетингової політики розподільчо-збутової діяльності підприємства
Лемешенко, Олег
(
ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
,
2022
)
Аналіз та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства
Гаращенко, Владислав
(
ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
,
2022
)
Впровадження діджитал-маркетингу на прикладі компанії-виробника дитячих та настільних ігор Vladi Toys
Гальченко, Анна
(
ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
,
2022
)
Організація маркетингового контролю на підприємстві та шляхи його вдосконалення
Вовнянко, Єлизавета
(
ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
,
2022
)
Пошук
Пошук
По цій колекції
Розширений пошук
Перегляд
Всі матеріали
Фонди та колекції
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Колекція
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Мій профіль
Ввійти
Зареєструватися
Discover
Автор
Бігдан, Дмитро (1)
Вовнянко, Єлизавета (1)
Гальченко, Анна (1)
Гаращенко, Владислав (1)
Лемешенко, Олег (1)
Майорський, Денис (1)
Осняч, Аліна (1)
Петренко, Яна (1)
Серьогін, Олексій (1)
Шалімова, Аліна (1)
... View More
Тема
маркетинг (9)
маркетингова діяльність (3)
управління маркетинговою діяльністю (3)
swot-аналіз (2)
конкурентоспроможність (2)
маркетингове середовище (2)
маркетинговий аналіз (2)
підприємство (2)
covid-19 (1)
pest-аналіз (1)
... View More
Date Issued
2022 (11)
Has File(s)
Yes (11)
RSS Feeds
RSS 1.0
RSS 2.0
Atom