DSpace Repository

Організація маркетингового контролю на підприємстві та шляхи його вдосконалення

Show simple item record

dc.contributor.author Вовнянко, Єлизавета
dc.contributor.other Дятлова, Наталія Василівна (керівник)
dc.date.accessioned 2023-02-15T10:03:46Z
dc.date.available 2023-02-15T10:03:46Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Вовнянко Є. Організація маркетингового контролю на підприємстві та шляхи його вдосконалення : магіст. робота : 075 Маркетинг / Єлизавета Вовнянко ; керівник Н. В. Дятлова. – Дніпро, 2022. – 142 с. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9880
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури" en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject маркетинговий контроль en_US
dc.subject система маркетингового контролю підприємства en_US
dc.title Організація маркетингового контролю на підприємстві та шляхи його вдосконалення en_US
dc.type Master Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account