DSpace Repository

Аналіз напружено-деформованого стану трамвайної плити покриття за різних варіантів спирання

Show simple item record

dc.contributor.author Грибенюк, С. М.
dc.contributor.author Hrybeniuk, S.
dc.date.accessioned 2022-12-07T08:44:21Z
dc.date.available 2022-12-07T08:44:21Z
dc.date.issued 2022-11
dc.identifier DOI: 10.30838/J.PMHTM.2413.270922.7.899
dc.identifier http://mtom.pgasa.dp.ua/article/view/267760
dc.identifier.citation Грибенюк С. М. Аналіз напружено-деформованого стану трамвайної плити покриття за різних варіантів спирання // С. М. Грибенюк / Металознавство та термічна обробка металів. – 2022. – № 3 (98). – С. 7-12 en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9512
dc.description.abstract UK: Постановка проблеми. Перед упровадженням проектного рішення в масове виробництво в роботі проведено дослідження та аналіз додаткових факторів, таких як порушення стандартного спирання плити. Мета статті − продовження дослідження використання як дорожнього покриття залізобетонних плит на трамвайних переїздах, шляхопроводах, на предмет аналізу напружено-деформованого стану дорожньої плити, яка застосовується для монтажу трамвайних переїздів за безбаластною технологією RS, у випадку зміни характеру її спирання. Основна частина. У статті виконано аналіз напружено-деформованого стану трамвайних залізобетонних плит, які використовуються як дорожнє покриття на переїздах, мостах та шляхопроводах. Виконано розрахунок на існуючі дорожні навантаження в державних будівельних нормах, надано висновки щодо можливості використання даного конструктивного рішення в масовому виробництві. Висновок. Проаналізувавши напружено-деформований стан конструкції, можна визначити можливість її експлуатації. Плита покриття сприймає навантаження від рухомого складу згідно з нормативними документами, не втрачаючи працездатності. Переміщення та напруження, що виникають у конструкції, не перевищують критичних значень, це свідчить про її надійність та можливість подальшого вдосконалення перед упровадженням в масове виробництво. en_US
dc.description.abstract EN: Problem statement. Before implementing the design solution in mass production, additional factors were investigated and analyzed in the work, such as the violation of the standard slab bracing. The purpose of the article - is to continue the research on the use of reinforced concrete slabs as the road surface at tram crossings and overpasses, to analyze the stress-strain state of the road slab used for the installation of ballastless RS tram crossings, in case the nature of its bracing changes. Results. The article analyzes the stress-strain state of tram reinforced concrete slabs used as a road surface on crossings, bridges and overpasses. The calculation for the existing road loads in accordance with the state building codes is conducted. Conclusions about the possibility of using this design solution in mass production were given. Conclusions. Having analyzed the stress-strain state of the structure, positive conclusions can be drawn about its operation capability. The coating slab takes the load from the rolling stock according to the normative documents and does not lose its serviceability. The movements and stresses occurring in the structure do not exceed critical values, which indicate its reliability and the possibility of further improvement before implementation in mass production.
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» en_US
dc.subject безбаластні технології en_US
dc.subject дорожня плита en_US
dc.subject трамвайні плити en_US
dc.subject трамвайний переїзд en_US
dc.subject ballastless technology en_US
dc.subject road slab en_US
dc.subject tram slabs en_US
dc.subject tram crossing en_US
dc.title Аналіз напружено-деформованого стану трамвайної плити покриття за різних варіантів спирання en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account