UK: Постановка проблеми. Перед упровадженням проектного рішення в масове виробництво в
роботі проведено дослідження та аналіз додаткових факторів, таких як порушення стандартного спирання
плити. Мета статті − продовження дослідження використання як дорожнього покриття залізобетонних плит
на трамвайних переїздах, шляхопроводах, на предмет аналізу напружено-деформованого стану дорожньої
плити, яка застосовується для монтажу трамвайних переїздів за безбаластною технологією RS, у випадку зміни
характеру її спирання. Основна частина. У статті виконано аналіз напружено-деформованого стану
трамвайних залізобетонних плит, які використовуються як дорожнє покриття на переїздах, мостах та
шляхопроводах. Виконано розрахунок на існуючі дорожні навантаження в державних будівельних нормах,
надано висновки щодо можливості використання даного конструктивного рішення в масовому виробництві.
Висновок. Проаналізувавши напружено-деформований стан конструкції, можна визначити можливість її
експлуатації. Плита покриття сприймає навантаження від рухомого складу згідно з нормативними
документами, не втрачаючи працездатності. Переміщення та напруження, що виникають у конструкції, не перевищують критичних значень, це свідчить про її надійність та можливість подальшого вдосконалення перед упровадженням в масове виробництво.
EN: Problem statement. Before implementing the design solution in mass production, additional factors
were investigated and analyzed in the work, such as the violation of the standard slab bracing. The purpose of the
article - is to continue the research on the use of reinforced concrete slabs as the road surface at tram crossings and
overpasses, to analyze the stress-strain state of the road slab used for the installation of ballastless RS tram crossings, in
case the nature of its bracing changes. Results. The article analyzes the stress-strain state of tram reinforced concrete
slabs used as a road surface on crossings, bridges and overpasses. The calculation for the existing road loads in
accordance with the state building codes is conducted. Conclusions about the possibility of using this design solution in
mass production were given. Conclusions. Having analyzed the stress-strain state of the structure, positive conclusions
can be drawn about its operation capability. The coating slab takes the load from the rolling stock according to the
normative documents and does not lose its serviceability. The movements and stresses occurring in the structure do not
exceed critical values, which indicate its reliability and the possibility of further improvement before implementation in
mass production.