Короткий опис(реферат):
UK: Постановка проблеми. Найбільш поширеними способами доставки ракет до
місця їх пуску є засоби залізничного транспорту, або доставка за допомогою
спеціального автотранспорту. Другий спосіб передбачає використання спеціального
класу шин, таких як великогабаритні або надвеликогабаритні, що в свою чергу
призводить до необхідності проектування та виготовлення такого складного виробу.
Слід зазначити, що розв’язання контактної задачі взаємодії гумовокордової оболонки з основою вперше у світі було здійснено саме у м. Дніпро професором Квашею Е. М. і результатом була побудована математична модель для оцінки експлуатаційних властивостей надвеликогабаритних шин [1; 2] та запроектована шина 33.00-51 для автосамоскидів діагональної конструкції. Розвитком такого напряму моделювання виробів подвійного призначення довгий час займалися автори і була запроектована нова шина 40.00-57 як діагональної, так і радіальної конструкції [2]. Нажаль, ці розробки і дослідження були заморожені. Залишилися нерозв’язаними питання оптимізації та врахування невизначеностей [3; 4] в такого роду математичних моделях. Не зважаючи на те, що одна така шини коштує понад $15 000, а виготовляти такі шини спроможні лише п’ять країн світу, ця галузь знаходиться в стадії стагнації. Причини всім нам відомі.