UK: У процесі своєї діяльності підприємство для кожної контактної аудиторії
передбачає розробку та удосконалення ефективного комунікаційного
забезпечення, яке орієнтоване на об'єкти ділових інтересів і повинне постійно,
тобто у режимі реального часу адаптуватися стосовно змін зовнішнього
середовища. Проблема також є у складності спостереження за зовнішнім
середовищем в його різноманітті, великій кількості і динамічності факторів. На
підставі аналізу останніх досліджень за визначеною проблематикою розглянуто
підходи до можливості підприємства невпинно стежити за змінами зовнішнього
середовища у напрямах головних об’єктів його комунікації з метою ефективно
пристосовуватися до змін, прогнозувати їх і своєчасно реагувати. За результатами
проведених досліджень також встановлено, що існує неефективний обмін
інформацією між підрозділами підприємств, коли одна і та же задача вирішується
різними виконавцями декілька раз і це веде к прямим додатковим тратам. Доведено,
що усунення цих проблем полягає в об'єднанні існуючих технологій обробки
великої кількості інформації і інформаційних систем окремих підрозділів
підприємств в інтегрований інформаційний портал. Аргументовано отримання у
результаті інформаційно-аналітичної обробки даних знань об закономірностях
предметної області як інструменту прогнозування можливих змін для корекції
рішень по комунікації.
EN: In the course of its activities, the enterprise for each contact audience involves the development and improvement of effective communication support, which is focused
on objects of business interests and should be constantly adapt to changes in the
environment. There is the problem of the complexity of observing the environment in
its diversity and the large number and dynamics of its factors. Based on the analysis of
recent researches on the identified problem, approaches to the ability of the company to
continuously monitor changes in the environment in the direction of the main objects of
its communication in order to effectively adapt to changes, predict them and respond in
a timely manner have been considered. According to the results of the conducted
research, it is also established that there is ineffective information exchange between the
divisions of enterprises, when the same task is solved by different performers several
times and this leads to direct additional expenses. It is proved that in order to eliminate
these problems there should be done a combination of the existing technologies of
processing the large number of information and information systems of separate units
of enterprises into an integrated information portal. As a result of informational and
analytical processing of the data of the laws of the subject area as an instrument for
predicting possible changes for correction of communication decisions have been
argued.