UK: В статті піднімаються питання, які визначають теоретико-емпіричні аспекти
наукового дослідження закономірностей та суперечностей розвитку технологій
інтернет-страхування як економічного явища. Методологічною основою
дослідження є методи наукової абстракції і узагальнення, аналізу і синтезу, індукції
і дедукції, методи теоретичного узагальнення, що дало змогу оцінювати
функціональну векторність фінансових технологій на ринку страхових послуг в
умовах розвитку інтернет-страхування. Систематизовано основні теоретикометодичні підходи впровадження елементів Інтернет-маркетингу в
автострахуванні; особливостей створення «персонального кабінету» клієнтом
страхової компанії для отримання необхідної інформації стосовно статусу
договору, термінів здійснення страхової виплати. Емпіричні дослідження дають
можливість діагностувати доцільність застосування додаткових каналів
комунікацій між страховою компанією і клієнтом для встановлення
персоніфікованого контролю з моніторингу його звернень, виплат, порядку
використання лімітованих опцій в програмі страхування. Для ефективнішого
просування продуктів на ринок аргументовано доцільність ширшого використання
агрегаторів для більш прозорого та відкритого розкриття інформації про
пропонований продуктивний ряд. Визначено важливість вироблення стандартів,
форматів, ідентифікаторів для запровадження інтероперабельних засобів
електронної ідентифікації, а також забезпечення належного рівня цифровізації
економіки. Актуалізовано доцільність розробки та вжиття заходів, спрямованих на
досягнення прискореного поступального розвитку фінансових технологій на ринку
страхових послуг, на підвищення їх ролі у наданні доступних і якісних фінансових
послуг економічним агентам та населенню.
EN: The article raises questions that determine the theoretical and empirical aspects of the
scientific study of patterns and contradictions in the development of Internet insurance
technologies as an economic phenomenon. The methods of scientific abstraction and
generalization, analysis and synthesis, induction and deduction, methods of theoretical
generalization form the basis of the methodological approach, which made it possible
to evaluate the functional vector of financial technologies in the market of insurance
services in terms of the development of Internet-insurance. The basic theoretical and
methodical approaches of introduction of elements of Internet marketing in auto
insurance and features of creating a client’s «personal cabinet» of an insurance company
to obtain the necessary information regarding the status of the contract, the timing of
insurance payments are systematized. Empirical studies provide an opportunity to
diagnose the feasibility of the use of additional communication channels between the
insurance company and the client to establish personalized monitoring to monitor his
appeals, payments, and the use of limit options in the insurance program. For more
effective promotion of products on the market, the expediency of wider use of
aggregators for more transparent and open disclosure of information about the offered
productive range is substantiated. The importance of developing standards, formats,
identifiers for the introduction of interoperable means of electronic identification, as
well as ensuring an adequate level of digitization of the economy is determined. The
expediency of developing and adopting measures aimed at achieving accelerated
progressive development of financial technologies in the market of insurance services
and measures aimed at increasing their role in providing accessible and high-quality
financial services to economic agents and the population are actualised.