DSpace Repository

Інфраструктура і маркетинг ринку насіння олійних культур

Show simple item record

dc.contributor.author Чехов, Сергій Анатолійович
dc.contributor.author Chekhov, Serhii
dc.date.accessioned 2019-06-13T12:03:41Z
dc.date.available 2019-06-13T12:03:41Z
dc.date.issued 2018-08
dc.identifier http://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/151542/150439
dc.identifier 10.30838/P.ES.2224.290818.139.184
dc.identifier.citation Чехов С. А. Інфраструктура і маркетинг ринку насіння олійних культур / С. А. Чехов // Економічний простір. – 2018. – № 135. – С. 139-149. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/860
dc.description.abstract UK: В статті розглядається сучасний стан інфраструктури і маркетингу насіннєвих компаній, що представлені на ринку насіння України. Зазначається, що інфраструктура ринку насіння олійних культур має такі складові: регулятивна, функціональна та інформаційна. Зосереджено увагу на важливості розвитку і впровадженню маркетингових стратегій для просування інновацій на ринку насіння олійних культур. Визначено, що сучасна концепція маркетингу полягає у вивченні і аналізі діяльності ринку з урахуванням його можливих змін в майбутньому. Представлено схеми продажу насіння іноземними і вітчизняними насіннєвими компаніями, наведено відмінності між ними. Визначено, що продаж насіння світовими національними компаніями відбувається за двома напрямками: торгівля насінням, що вироблено на території інших країн та торгівля насінням, що вироблено в Україні. Продаж насіння вітчизняними селекційними установами відбувається переважно на вітчизняному ринку насіння, напрямок експорту вітчизняного насіння не розвинутий. Охарактеризовано основні складові збутової і виробничої діяльності світових насіннєвих компаній. Встановлено, що в процесі збуту продукції особливе місце відводиться технічній діяльності службі збуту і насінництва. На відміну від стратегії просування продукції в транснаціональних компаніях, вітчизняні селекційні установи не застосовують повною мірою маркетингову складову, технологічний супровід також не включений. en_US
dc.description.abstract EN: The article deals with the current state of the infrastructure and marketing of seed companies that are represented on the Ukrainian seed market. It is noted that the infrastructure of the oilseeds market has the following components: regulatory, functional and informational. The focus is on the importance of developing and implementing marketing strategies to promote innovation in the market for oilseed crops. It is determined that the modern concept of marketing consists in studying and analyzing the market activity taking into account its possible changes in the future. The schemes of sale of seeds by foreign and domestic seed companies are presented; the differences between them are presented. It has been determined that seed sales by worldwide national companies take place in two directions: trade in seeds produced in other countries and trade in seeds produced in Ukraine. Sale of seeds by domestic breeding establishments is mainly on the domestic seed market, the direction of export of domestic seeds is not developed.􀀁The main components of sales and production activities of world seed companies are described. It is established that in the process of sales of products a special place is given to the technical activity of the sales and seed production department. Unlike the strategy of promoting products in TNCs, domestic breeding establishments do not fully use the marketing component; technological support is also not included.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject інфраструктура en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject олійні культури en_US
dc.subject насіння en_US
dc.subject суб’єкти ринку en_US
dc.subject конкуренція en_US
dc.subject інструменти маркетингу en_US
dc.subject infrastructure en_US
dc.subject marketing strategy en_US
dc.subject oilseeds en_US
dc.subject seeds en_US
dc.subject market players en_US
dc.subject competition en_US
dc.subject marketing tools en_US
dc.title Інфраструктура і маркетинг ринку насіння олійних культур en_US
dc.title.alternative Infrastructure and marketing of oil seeds market en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account