DSpace Repository

Форми виходу будівельних компаній на зарубіжні ринки

Show simple item record

dc.contributor.author Сидоренко, Олексій Миколайович
dc.contributor.author Sydorenko, Oleksii
dc.date.accessioned 2019-06-12T10:29:56Z
dc.date.available 2019-06-12T10:29:56Z
dc.date.issued 2018-08
dc.identifier http://economicspace.pgasa.dp.ua/article/view/151411/150321
dc.identifier 10.30838/P.ES.2224.290818.72.178
dc.identifier.citation Сидоренко О. М. Форми виходу будівельних компаній на зарубіжні ринки / О. М. Сидоренко // Економічний простір. –2018. – № 135. – С. 72-81. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/829
dc.description.abstract UK: Стаття присвячена дослiдженню процесiв iнтернацiоналiзацiї на мiкроекономiчному рiвнi i стратегiй розвитку компанiй в умовах глобалiзацiї ринкiв. Визначено специфiку будiвельної галузi у взаємозв’язку з iншими секторами економiки з акцентуванням уваги на характеристиках споживчого попиту та пропозицiї, тривалостi, окупностi iнвестицiй, соцiальнiй значущостi. Розглянуто та iдентифiковано передумови, фактори та особливостi iнтернацiоналiзацiї будiвельної iндустрiї. Пiдкреслено актуальнiсть двохетапної моделi прийняття рiшень щодо виходу на зарубiжнi ринки, коли здiйснюється ресурсно-маркетингова оцiнка такого рiшення i на цiй основi виконуються вiдповiднi фiнансово-економiчнi розрахунки ефективностi. Проаналiзовано мотивацiйнi механiзми, торгiвельнi, експортнi та iнвестицiйнi стратегiї та форми виходу будiвельних корпорацiй на зарубiжнi ринки. Особливу увагу придiлено дослiдженню процесiв створення мiжнародних стратегiчних альянсiв, їх конкурентним перевагам при виходi на зарубiжнi ринки, найбiльш ефективним органiзацiйним моделям, включаючи питання ефективної взаємодiї будiвельних компанiй та пiдрядних органiзацiй. Оцiнено масштаби та рiвень iнтернацiоналiзацiї ринку будiвельних послуг Європейського Союзу з виокремленням серед 20-ти найбiльших європейських компанiй мiжнародних i “домашнiх” груп та альянсiв. Показано структурно-країнову та стратегiчну специфiку мiжнародної бiзнес активностi європейських будiвельних ТНК. en_US
dc.description.abstract EN: This article is dedicated to the research of the process of internationalization at the microeconomic level and development strategies of the companies in terms of globalization of markets. The particularity of the construction industry in conjunction with other economic sectors is defined, focusing on the characteristics of consumer demand and supply, duration, return on investment, social significance. Preconditions, factors and features of the internationalization of construction industry are reviewed and identified. The relevance of the two-stage decision making model of entering foreign markets is underlined, resource-marketing assessment of such decision is made and on this basis the relevant financial and economic efficiency calculations are performed. The motivational mechanisms of trading, export and investment strategies, as well as forms of entering foreign markets by construction corporations are analyzed. The special attention is given to the research of creation processes of international strategic alliances, their competitive advantages when entering the foreign markets, the most effective organizational models, including issues regarding effective interaction of construction companies and contracting organizations. The measures and level of internationalization of the European Union construction market are evaluated, highlighting international and domestic groups and alliances among 20 biggest European construction companies. The structural and geographical particularity of international business activity of European construction MNC’s is shown.
dc.language.iso uk en_US
dc.subject глобалiзацiя ринкiв en_US
dc.subject будiвельна iндустрiя en_US
dc.subject iнтернацiоналiзацiя en_US
dc.subject будiвельнi компанiї en_US
dc.subject пiдряднi органiзацiї en_US
dc.subject стратегiя iнтернацiоналiзацiї en_US
dc.subject мiжнароднi стратегiчнi альянси en_US
dc.subject globalization of markets en_US
dc.subject construction industry en_US
dc.subject internationalization en_US
dc.subject construction companies en_US
dc.subject contracting companies en_US
dc.subject strategy en_US
dc.subject international strategic alliances en_US
dc.title Форми виходу будівельних компаній на зарубіжні ринки en_US
dc.title.alternative Foreign markets entry models for construction companies en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account